Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 14. august 2009 #26 Skrevet 14. august 2009 Vi har kjøpt en Brio happy duo (på finn.no for 3000,- nesten ny, sort og kjempefin). Hadde Simo kombi sist og var ikke helt fornøyd med sportsvogndelen. Når vi snudde den forover og la ned ryggen, lå jenta vår med hodet nedover...
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 14. august 2009 #27 Skrevet 14. august 2009 En marineblå Simo Kombi :-) Synes den er så fin, elsker mørkeblått mot hvitt, som når man har hvitt teppe i vogna :-)
litenjente-litengutt Skrevet 14. august 2009 #28 Skrevet 14. august 2009 Vi har valgt OTH Urban Jungle og en Maclaren trille:)
chiquetita Skrevet 14. august 2009 #29 Skrevet 14. august 2009 Lilla Brio happy med teleskop light understell. Gode hjul, god fjæring og god plass i handlekurv. Skal bytte den ut med en snerten trehjuling når bagen ikke er interessant lenger. Gleder meg til å trille tur igjen!
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 14. august 2009 #30 Skrevet 14. august 2009 Vi har kjøpt Quinny Freestyle x3 :-) sportsvogn med hardbag:-) håper vi bli fornøyde!
Lurveleven Skrevet 16. august 2009 #31 Skrevet 16. august 2009 Vi har valgt en Bebe Confort denne gangen her. Hadde Teutonia forjegang, En 2y eller noe sånt, husker ikke helt hva den het jeg. Var bare "passe" fornøyd. Pen å se på da
nesten30 Skrevet 16. august 2009 #32 Skrevet 16. august 2009 Har kjøpt Emmaljunga city cross, både pga. gode testresultater på tv2 hjelper deg, snakket med andre som har denne og er godt fornøyd. Kjøpte bag'en brukt (brukt i 2 mnd). Har sportsdelen i special edition/limited edition - grå med bittesmå sauer på matchene vognpose, fottrekk, stelleveske og bag'en er mørkeblåt med litt grått på. Vi synes selv at vognen er veldig fin og gleder oss til å ta den i bruk. Lett å pakke inn i bilen, tar liten plass og er fusisk lett. Gleder oss til å ta den i bruk om ikke så altfor lang tid:)
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 16. august 2009 #33 Skrevet 16. august 2009 Vi har kjøpt Bugaboo Cameleon også har vi OTH etter storesøster stående.. Gleder meg masse til å trille turer
Juni1180 Skrevet 16. august 2009 #34 Skrevet 16. august 2009 Vi har kjøpt Emmaljunga duo edge med sportsunderstellet, mørkeblå!! Gleder meg til å ta den i bruk. Emmaljungavognene er herlige! Så lette å trille om vinteren og veldig god plass i bagdelen til voksipose!! Kjekt å kunne snu styret også hvis det blåser, er sol osv.. og ikke minst alle finessene.. Fjæring etter vekt, myggnetting integrert, pustespjeler under madrass, ekstra hodebeskyttelse, vuggefunksjon på bagdel osv osv... Dette ble litt av en reklame for Emmaljunga dere... hihihih!!
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 16. august 2009 #35 Skrevet 16. august 2009 Har simo kombi fra før, men har aldri vært helt fornøyd med den. Litt stor til bygåing og ikke særlig pen å se på når den brukes som sportsvogn. Er også tung, stor sammenlagt, mm. Har nå kjøpt teutonia s3 med fashionbag. Til nå bare prøvd sportsdelen (til eldstemann) og er kjempefornøyd. Lett å manøvrere, tar liten plass, pen å se på. Syns den er stabil også, gutten på 2,5 år klatrer oppi selv, uten at vogna har vist tegn til å tippe. Blir det et problem med vogna på snø, har jeg alltids simovogna å ty til. Men selv den (og alle andre vogner) er jo et problem på slapsete, dårlig brøytet vei...
Gunnhild 28 Skrevet 16. august 2009 #36 Skrevet 16. august 2009 Vi hentet vår Emmaljunga Nitro City i går. Har bare prøvd den hjemme i stua, så kan ikke uttale meg om mye annet enn utseendet, men er utrolig fornøyd så langt. City bagen er mørk lilla (Pro Bordeaux) og sittedelen i lyst skinn (Creme Leatherette). Var litt usikker på den lilla delen for den er ny i år og jeg hadde derfor ikke sett den "live" før, men den var nydelig!!! I tillegg er vognen veldig lett, og det er enkelt å snu bag/sittedel og slå sammen vognen. Og svingbare hjul virker veldig bra på jevnt underlag i det minste, så nå gjenstår det bare å se hvordan det fungerer på grus/snø.
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 16. august 2009 #37 Skrevet 16. august 2009 Vi har kjøpt en Emmaljunga Edge Duo, syns de virket robuste og har god plass i bagen til voksipose. Virket stødig å trille, og her har vi lang vinter med mye forskjellig føre! Gleder meg til lillegutt kommer så vi får begynt å bruke den..
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 16. august 2009 #38 Skrevet 16. august 2009 Da er jeg den eneste her som har en MUTSY vogn jeg da!? hehe.. Vel, det er etter jenta vår som er født i 07, vi er storfornøyd med den.
MammaTilNydeligsteA Skrevet 16. august 2009 #39 Skrevet 16. august 2009 Vi har kjøpt sjokoladebrun Teutonia s3 med fashionbag! Veldig fornøyd så langt, men ikke prøvd med barn i enda da;-) Bare 7 åringen som har dukken oppi:) Synes det er så deilig med det svingbare forhjulet, og ikke minst at man kan ha barnet vent mot seg med sportsdelen. Synes det er for tidlig at de sitter vendt fremover når de er helt små. Tenker å ha rosa Odenwalder dunpose oppi, brunt og rosa er så fint sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå