Gå til innhold

Hva slags vogn har dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Basson og Teutonia mistral sportsvogn til våre/sommeren. Basson har jeg ikke prøvd ut enda, men er kjempefornøyd med Teutonia.. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig sverger jeg til Simo. Hadde marinieblå Simo kombivogn til de tre første som er født i 1994, 1997 og 1999. Nå har vi bestilt marineblå Simo duovogn til gutten som skal bli født i september!

Jeg har valgt vogn ut fra kriterier som; god bagplass, god trillekomfort (altså stabil, gode hjul til snø, slaps og røtter, god fjæring, god plass til varer under bagen etc), stabil og trygg. For meg er det ikke viktig at vognen er litt tung eller stor når den legges sammen. Jeg skal først og fremst ha en vogn til bruk på trilleturer i skog, mark og på vei høst, vinter, vår og sommer! Nå skal det trenes i form av lange gåturer med vogn hver eneste dag fra fødselen!!!

Til våren kunne jeg tenke meg å kjøpe en TFK-vogn som er god til jogging.

Skrevet

beholder de vi hadde til jenta vår, en bugaboo cameleon og en simo kombi samt en reisetrille. har byttet trekk på buggisen og skal kjøpe noe fra softline kolleksjonen til simo for å sprite opp den litt kjedelige marineblå vognen:) egentlig ganske fornøyd med at jeg tok til fornuften og ikke kjøpte ny vogn, men kan jo være det kommer en ny i hus etterhvert.

Skrevet

Har kjøpt den nye Joggster X med svingbart fronthjul fra TFK, med hardbag ( den gamle typen)

Kriteiene mine var at den skulle være lett å løfte, ta liten plass i bilen, hardbagen skulle være stor og jeg ville ha adapter til bilsete. Joggster X er litt lavere enn de forrige modellene slik at den er stabil selv om det er en 3-hjuling og så er den superlett å trille.

Denne kan jeg gå lange turer med.

Skrevet

har kjøpt en svart simo duo vogn, pga stor bag.. å god plass til voksipose i vinter:-)

Skrevet

Hehe.. Bestilt meg vogn i dag faktisk.

Ble en svart Brio Go på hvitt understell og en matchende Skip Hop stelleveske.

Skrevet

Vi har simo vogna etter førstemann:) Og Carena tvillingvogn som vi skal bruke softbag i:)

Skrevet

Jeg har kjøpt emmaljunga city crossen :) Falt helt for denne vogna!

Skrevet

Vi har en TFK Joggster, 3 hjuling. Kjempefornøyd med denne vogna!! Veldig god å trille, håndbrems, kan løfte bilsetet rett i vogna, uten å måtte løfte på babyen, det er kjekt:) Og så er den veldig lett å legge sammen og å løfte i bilen, tar myyye mindre plass enn simo-vogna vi hadde før... :o)

Skrevet

Simo Duo. Har også en koelstra (også duovogn) men, snuppa bruker denne som sovevogn i bhg enda. ;)

Skrevet

Har Emmaljunga city cross fra storesøster med city bag. Har også TFK Joggster Twist men det er kun sportsvogn.

Skrevet

Vi er stolte eiere av Urban Jungle Mountain Buggy, kjøpte sittedelen i plomme (lilla) og bag delen i mosegrønn. Gleder oss skikkelig til å teste den ut med den lille oppi!

Grunnen til at vi valgte den er at vi ike har bil, så må ha en lett vogn til buss og bygåing, samt vi er veldig glade i å gå tur i terreng og på fjellet. Den skal visst være kjempegod på snø også. Og den veier bare 10kg :-)

Skrevet

Fikk på det sterkeste anbefalt Emaljunga City Cross douvogn til lillemor, så vi gikk for den. Den er lett fordi man ikke går rundt med "sittedelen" før det blir aktuelt å bruke den. Da bare tar man vekk bagen og bytter. Så har man vips en nesten ny vogn også:) Den kommer i 21 forskjellige farger så jeg valgte sort med en lyserosa stripe på( dette høres litt stygt ut, men er kjempefin). Jeg valgte den fargen litt fordi det var utstillingsmodellen og den siste de hadde igjen pluss at den var fin. Men denne vognen er utsolgt i Oslo tydeligvis og de venter på nytt parti fra sverige (ca 5 uker). Nåå har jo ikke jeg testet den ordentlig ennå, men jeg har foreløpig ganske trua på den:)

Skrevet

Vi har Simo kombi denne gangen. Hadde Simo Duo forrige gang og var vedig fornøyd, men denne var på salg :)

Skrevet

TFK Joggster Twist. Jeg ønsket meg en 3-hjuling, som er lett å trille, samtidig som den blir liten sammenlagt. Jeg ønsket også å kun kjøpe én vogn for hele vognperioden, og Joggster Twist har god plass både i bagdelen og sportsvogndelen.

Skrevet

Emmaljunga CityCross med CityBag. Så langt veldig fornøyd, håper det fortsetter også MED barn i. :)

Skrevet

sort simo kombi, brukte den til første mann,så skal bruke den opp igjen nå, er bare to år, er kjempe fornøyd men den, holder mål i alt,

Skrevet

Teutonia S3 Spirit i sort/hvitt til jenta vår (førstemann), med stor nok sort fashion vognbag til å sette rett på understellet. selv om det er 3-hjuling er den stabil nok for jeg skal ikke gå noe tur på skogsstier osv.

låsbart svinghjul foran. kjempe lett å trille. Den kan jeg bruke helt til hun er ferdig med vogn. Tenkt å kjøpe en enkel trille - senere når hun blir større - for lette turer i sommervær.

Jeg er superfornøyd!

http://teutonia.no/

Skrevet

Vi har valgt Emmaljunga Mondial duo kombi. Hentet den på onsdag og er suuuper fornøyd. Er jo alt på den.. Lett og fin å bruke.

Fin at den kan brukes såpass lenge også. Er fra 0- 3 år ca. Og det er jo helt perfekt. :)

Skrevet

Ble en EasyWalker SKY=)

Skrevet

Jeg har fått en gammel emmaljunga duo vogn. Tror den er 14 år gammel. Har egentlig mest lyst til å kjøpe en simo duo vogn, men er litt usikker på om det er nødvendig i og med at vi har fått en vogn gratis.

Men denne vognen er som sagt gammel men ser helt fin ut. Kun brukt til ett barn, men den er liten. Tror madrassen er 75 cm... Og det kan vel være litt lite til vinteren..Pluss at sittedelen virker veldig "pinglete" i forhold til disse nye vognene.. Men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal beholde den eller om jeg skal kjøpe en simo dou vogn...

Hva syns dere?? Er det vits å kjøpe ny eller?? Trenger tips !!

Skrevet

Vi kjøpte en brukt simo kombi vogn. Marineblå med vinrødt rundt kanten. Den er fra 2004 eller noe, men vi fikk den veldig billig, så da bruker vi heller pengene på noe annet enn en ny dyr vogn. Ble jo mye nytt som måtte kjøpes når man er førstegangs, så kjekt at man kan kjøpe hvertfall en ting brukt :)

Syns den er romslig, stødig og har god demping. Hørt bare positivt om den fra folk som har denne type vogn.

Skrevet

Sist gang hadde vi OTH Mountain Buggy, den bruker jenta vår ennå i barnehagen. Så vi har kjøpt Brio Go, grå bagdel og svart sportsdel. Håper den svarer til forventningene!

Skrevet

Emmaljunga Duo kombi edge. Men vi fikk et annet emmaljunga understell i krom istedet for den originale. Da ble vogna mye lettere. God løsning :)

Skrevet

Vi har valgt Emmaljunga city cross:)

Gleder oss til den kommer:) Synes den var lett og praktisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...