fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. august 2009 #26 Skrevet 14. august 2009 Jeg synes det er en veldig fin stil, men begynner kanskje å bli litt lei av den. Synes alle (spesielt bloggere og folk som viser hjemmet i interiørmagasiner) har slik stil for tiden. Dessuten er den kanskje litt for romantisk for min smak. Jeg måtte ha hatt noen røffere detaljer med muligens. Men denne stilen står veldig nært det jeg liker
Pengetreet Skrevet 14. august 2009 #28 Skrevet 14. august 2009 Liker det kjempegodt, men denne stilen kan lett bikke over til å bli altfor nusselig og krampaktig. Jeg prøver å balansere det nostalgiske med mer røffe elementer. Blir jo ingen "ren" stil sån sett, men det skaper mer liv og personlighet , synes jeg Dessuten unngår jeg nye møbler som skal se gamle ut. De må være "ekte" gamle med sjel og historie. Dessuten synes jeg at vi lever i et overflodssamfunn hvor interiøret stadig skal skiftes ut med noe nytt. Bruk og kast for alle penga De møblene hos meg som jeg er mest fornøyd med er et par stoler som jeg fant i en container. De så ikke ut i måneskinn,men med nytt trekk og noen strøk maling er de blitt nydelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå