Gå til innhold

Hva syntes dere om denne stilen da??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke harry... men... litt oppbrukt kanskje? Jeg synes det er fint med enkeltdetaljer i denne stilen, men når hele huset ser ut som noen har gått over med hvitmaling og sandpapir synes jeg det blir litt mye...

Skrevet

Såvidt jeg har sorstått ut ifra den harry-tråden, så er det slik som dette det SKAL se ut for å ikke være harry.

Jeg synes forsåvidt det er pent, men det er ikke meg og min familie's stil ihvertfall, jeg vil ikke ha det slik hjemme. Vil ikke føle at jeg er på museum når jeg kommer hjem i stua mi.

Skrevet

utrolig fint.

Elsker den stilen men klarer ikke gjennomføre det. Kjøkkenbenken din var dritkoselig.

Skrevet

Sukkersøtt og oppbrukt. Innen 3 år er denne stilen det som kalles "harry".

For å bli "harry" må det først være ekstremt populært og til slutt går man lei. Fallet fra "kult" til "harry" er langt, men kortere enn man tror! ;-)

Hilsen en som satser på tidløst og klassisk interiør

Skrevet

Kan ikke fordra den stilen der, men harry er ikke ordet jeg ville brukt. Syns det er utrolig krampeaktig med alle de liksom-slitte møblene, og alt nipset da. Ugh. Fattigmansølv og engler over en lav sko... Not my taste...

Skrevet

"Såvidt jeg har sorstått ut ifra den harry-tråden, så er det slik som dette det SKAL se ut for å ikke være harry."

Alvorlig talt, da har du missforstått fullstendig!

Man trenger ikke ha såkalt fransk landstil-stil for å ikke ha det harry!

Jeg må le.....

Skrevet

Denne stilen er ikke utdatert og har vært populær i mange år. Svigermoren min har hatt denne stilen hele livet. Og jeg syntes selv den er nydelig. Så håper aldri denne blir harry. Hun er nå 60 år hvertfall. Og har et fantastisk hjem.

Skrevet

Når man er 60 år så er det lov å ha et "harry" hjem ;-)

Skrevet

Er det harry med shabby chic altså??

Hun har et hjem som kunne vært i et hvilket som helst interiørmagasin.--..-

Skrevet

Det er vel ingen her som har sagt at det er harry vel...

Eneste en som sa det muligens kan bli harry med tiden.

Skrevet

Fiiiiiiiiint...men jeg har det sånn selv. Jeg er kanskje litt mer fransk landstil enn shabbu chic da men..

Stilen er litt oppbrukt nå, for den har slått an så sinnsykt, det er derfor viktig å stikke seg ut : )

Skrevet

Mente shabby CHIC...før noen slår meg i hue med stekepanna...

Skrevet

Harry vet jeg ikke, men synes stilen er kjedelig, oppbrukt og lite pen.

Skrevet

Jeg liker denne gamle stilen. Henter frem fordums tider. Litt som jeg selv har det, men jeg har ikke så mye søte detaljer og så har jeg litt mørkere her og der:)

En slik stil kan ikke helt gå ut på dato. Den har alltid vært der.

Skrevet

Liker ikke denne stilen, men den er ikke harry. Betegnelsen på harry er jo dårlig smak, og heller det at man ikke har noen stil overhode.

Skrevet

dukkehus-stil tenker jeg..

Ikke noe jeg kunne tenkt meg selv, men sikkert koselig for de som liker det :)

Skrevet

Liker ikke den stilen, får en følelse av at det er en 60 åring med interesse for interiør bak et slikt hjem

Skrevet

Jeg synes det er pent, men liker ikke alle de tingene som blir kjøpt for å se gammelt ut. Enten kjøper du nytt og det ser nytt ut eller så kjøper du gammelt. Litt juks å kjøpe seg liksom "slitte møbler". Jeg har mange gamle møbler, men blander dem med nye stilrene. Men jeg liker stilen din om den blir litt vel dillete på en veldig lettkjøpt måte.

Skrevet

Jeg syns det ser så skittent ut med slik stil... Gamle møbler og mye nips og rot. Jeg foretrekker mer moderne stil. Som faktisk ser ut som det kommer fra år 2009 og ikke 1900-tallet.

Eneste er at jeg syns slik stil passer i jula! Men ikke året rundt...

Men i jula er det kjempekos med slik gammelt nips, gamle postkort og engler osv...

Skrevet

Ikke harry, men helt ut. Får frysninger av billige møbler som liksom skal se så fryktelig gamle ut. Stilen er noe klisjefull. Men smaken er som baken!

Skrevet

For mye dill dall og sukkersøte detaljer. Da liker jeg mye bedre moderne/urban/minimalistisk stil med rene klare linjer og store flater.

Jeg hadde ikke orket å bo i et sukkehus innkledd i blonder og blomster... Men smaken er som baken :o)

Skrevet

ELSKER ELSKER ELSKER <3<3<3<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...