Gå til innhold

Hvor lenge har dere fullammet barna deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror 5 uker

Lillebror 6 mnd

Storebror tok ikke pupp, men pumpa og etter 5 uker begynte vi å tilføre litt mme... Men han fikk bare mme og mm til 5 mnd, da fikk han litt grøt (etter anbefaling av HS)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstemann ble fullammet til han var 5mnd, da begynte vi med grøt og etterhvert litt moste grønnsaker i mm.

Minstemann har såvidt passert 4mnd og fullammes enda. Starter med grøt når han viser tegn til å trenge mer mat eller når han kommer til 5,5mnd tenker jeg.

Skrevet

Eldste fekk smake litt grønsaker og frukt ei vekes tid før 6 mnd.

Lille blei i praksis fullamma til ho var 10,5 mnd. Begynte med smaksprøver ved drøyt 6 mnd, men ho nekta plent.

Ho la på seg fint så lenge eg fullamma, og hs sa at det ikkje var nødvendig å stresse med jern osv. før det var gått lenger tid. Det første vi fekk i ho av fast føde var brødsmular, då med leverpostei pga jern.

Skrevet

5-6 mnd. Begynte med litt grøt om kvelden.

Skrevet

Drøye 6 mnd. Nå spiser ho grøt, middag og frukt som bare det- i tillegg til mm da :)

Skrevet

Første ble fullammet i 5 mnd, andre i ca 6,5 mnd.

Skrevet

7 mnd.

Vi prøvde litt grøt når han var 6 mnd, men da hadde han en allergisk reaksjon slik at jeg fortsatte fullammingen. Ammet litt om morgen til han var 20 mnd, da holdt det

Skrevet

Første bare i en mnd. Andre fullammes fremdeles, hun er 4 mnd. Vurderer å starte med litt grøt siden hun har begynt med maaange oppvåkninger om natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...