Gå til innhold

Hvor lenge har dere fullammet barna deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig forskjellig hva jeg har gjort med mine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 mnd.

Skrevet

Eldstejenta til hun var 5mnd og minsten til han var 4 mnd..:)

Skrevet

6 mnd, så begynnte jeg med litt velling

Skrevet

ca 3 mnd og ca 1 mnd.

Skrevet

Faktisk ikke lengre enn til hun var 2,5 mnd, selv om amminga gikk så greit i starten. Da måtte vi starte med mme i tillegg

Skrevet

7 og 8 mnd, men da ammet jeg MYE om natten på slutten.

Skrevet

Med minstekaren ammer jeg fortsatt...han er nå 6 mnd den 27....ikke bare ammet de andre så lenge...får ikke lov av helsesøster å bare amme mer enn til han er 6 1/2 mnd...hun ser da helst at vi har begynt med noe..grøt, banan eller noe....Fordi jernlagrene i kroppene dems er da tomme..så da trenge dem påfyll av noe annet enn melk vist nok...De 3 andre barna mine ammet jeg vel til dem var ca 4 mnd..(fullammet.)

Skrevet

Begynte å prøve med grøt o.l. fra ca 5 mnd, men alt kom i retur med ville protester, så her var det, om enn noe ufrivillig, fullamming til han var over 8 mnd. Så begynte endelig protestene å minke, og jeg fikk i ham litt grøt og frukt selv om pupp var favoritten i mange mnd til:)

Skrevet

Etter mye styr fikk jeg fullammet til han var 4 mnd og ei uke. Da måtte vi begynne med grøt, han ville ikke ha mme.

Skrevet

5 1/2 mnd med første og håper å gjøre minst det samme med lillegutt nå.

Skrevet

4 mnd på dagen med storesøster og nesten 8 mnd med lillebror.

Skrevet

Pr definisjon: i 3 måneder. Da begynte jeg med en flaske tillegg på kvelden. Ellers begynte vi med grøt da hun var 4 mnd.

(Førstemann var flaskebarn)

Skrevet

6 mnd med første. Startet så smått med mat. Lillebror er 8,5 mnd og fullammes forsåvidt enda, da han ikke vil ha fast føde. Håper at det går seg til snart!

Skrevet

7 mnd

Skrevet

Nr 1: 4,5 mnd

Nr 2: 6 mnd

Nr 3: 4 mnd..

Skrevet

I praksis i 8-9 mnd. (fikk smaksprøver av masse, men det ble ikke noe fart i spisingen før det, fikk selvsagt også en og annen kartong med mme når jeg ikke var nær barnet og pappaen hadde glemt mm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...