Gå til innhold

Aucht... den var vond...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff da, det hadde jeg også vært nervøs for! Håper det går fint med henne da :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

"støve støve" hehe

jeg hadde heller ikke regelmessige rier, eller noe varighet. men når vannet gikk (heldigvis på sykehuset) kaboooomm. da var det i gang for fullt, styrtfødsel.

kan jo være du får litt hjelp med å komme i gang om du drar inn nå, siden du har lang kjørevei, rask fødsel fra før og høyt bt.

Skrevet

Ville bare slenge meg på her og ønske deg lykke til:o) Måtte riene komme som stormer veldig snart sånn at du ikke lenger var i tvil;o)

Og måtte vesla di ligge vakker på magen din i løpet av denne dagen:o)

Lykke til!!

Skrevet

Spennende!!! Du var etterlyst i går:) Bør ikke du reise til sykehuset siden du har en god kjøretur foran deg og raske fødsler? Hilsen hønemor.

Skrevet

Takk jenter :-) Det hadde vært fine ting om dette gikk i oppfyllelse, men nå har riene forduftet totalt her. Ikke en gang en murring tilbake.

Jeg venter fortsatt på at legen skal ringe tibake, om hun ikke ha rindt til klokken 12.30 ringer jeg selv. Har ikke ro på meg nå merker jeg, så vil gjerne ha en undersøkelse slik at jeg vet mer hvor jeg står. Om det er noe poeng i å reise innover slik at de evt kan ta vannet.

Skrevet

Har ikke hatt noen rier på et par timer nå, så da føles det liksom ikke helt greit å reise heller. Hører hva den lokale legen her evt sier først. Om hun bare ringer snart da...og kan undersøke...

Skrevet

Jeg fikk ikke tid til å lese tråden, og ser det er flere som maser om det samme:) Du må ha masse lykke til! Jeg blir uten nett resten av dagen, og håper jeg ikke ser deg her inne i kveld!

Skrevet

Lykke til! Er nok ikke lenge til nå, selv om riene går litt av og på ;)

Skrevet

Da ringte endelig legen. Fikk en time, så kjører snart, hun kunne sjekke for åpning og slikt :-)

Føler meg egentlig passe teit likevel nå da, siden riene nå er helt borte vekke, men greit å få en undersøkelse uansett slik at jeg vet litt mer. Er det bare 1-2 cm så vet jeg at det ikke er noen hast enda, skulle det mot formodning være f.eks 4 cm, så er det jo greit å ringeKK for å høre hva de mener. Enklere å be om råd på føden når man har litt mer å gå etter.

Tusen takk for alle lykkeønskinger og svar i dag, det er utrolig deilig å ha noen man kan sutre litt til og få trøst og oppmuntrende svar tilbake i fra! Regner vel helst med jeg er tilbake i ettermiddag/kveld og venter på mer rier, men nå får jeg i hvertfall vite litt mer. Håper bare det er litt mer enn 1 cm åpning da i hvertfall, ellers tror jeg at jeg blir seriøst deppa, hehe...

Skrevet

Men da skal jeg krysse fingrene for at du blir sendt direkte til KK etter at hun har tøyd deg litt..:) Lykke til!

Skrevet

lykke til! ;) og hold oss oppdatert! :) er du heldig kanskje hun napper litt for å få fart på sakene. :)

Skrevet

*sende Alva massevis av fødestøv* LYKKE TIL - tenk, om ikke altfor lenge får dere endelig møte den lille prinsessen:o))))))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...