Gå til innhold

reductil


flotteolga

Anbefalte innlegg

Nærmer seg 5 kg nå:) Begynner å merke det på klærene

Men ingen som faktisk har kommentert det ennå Det er kjedelig Bare mannen min som har sett det

Men det kommer vel kanskje av at jeg jobber med omtrent bare menn og de legger ikke merke til slikt

Men gud hvor artig det er å merke at klærene begynner å henge

Legen vil og søke om å få dekket en mageplastikkopreasjon for meg for her er det mye løs hud Jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH moro moro =)

 

ja helt nydelig å merke buksa slenger litt asså

er jo vant til at det er en kamp å få de på !!!!

 

veide meg i dag start vekt:::79

i dag::::73:))))))

6 kg på 5 uker. gotta love it hehehe=)

 

så bra du kan få det dekket... blir du jaggu fancy på stranda til sommer n:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også.... huff har ete maaaaase i helga, synes helgene er værst.....

 

skjerpings nå asså... trene i kveld!!!!

 

men vi gir oss ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også.... huff har ete maaaaase i helga, synes helgene er værst.....

 

skjerpings nå asså... trene i kveld!!!!

 

men vi gir oss ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg vært på min første av MANGE spinningstimer!! målet mitt er 3 ganger pr uke....

nå er det virkelig slutt på alt dette tullet!! ingen flere spise-kvelder!!

 

nå skal kiloene bort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jaggu gått opp 1/2 kg i løpet av helgen Tydeligvis for mye god mat, snop og alkohol i løpet av helgen Får satse på at eg går de fort ned igjen

Fikk forresten min første kommentar i løpet av helgen Det var utrolig kjekt! Lønn for bryet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så moro med slike kommentarer!!

 

om vi skeier ut av og til så må vi bare reise oss opp igjen og fortsette!! for slik vil jo livet etter endt slanking også være!!

 

gratulerer så masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi må jo aldri gi oss:) litt deilig at vi er så like, og sprekker litt inimellom

 

trena bodystep i går, bodyvive i morra og step igjen på fredag....

 

og sørge for at jeg er mett når jeg handler....

 

ha en flott slanke dag:)

 

jeg tenker på dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok en dag over! og ingen utskeielser!! stolt av meg selv! selv om det faktisk sliter litt på ja... lysten er så absolutt til stede!! og kveldene er verst; når krabaten har lagt seg...

 

idag hadde jeg så lyst å reise bort å trene!! men er vel ikke bra å overdrive i starten heller! men i morra da skal jeg dit! gleder meg faktisk!!

 

jeg er så vanvittig motivert nå! endelig!! har ikke vært på treningssenter på 5 år! og nå husket jeg hvor gøy jeg syntes spinning var!!

 

nå skal kiloene bort!! og huden strammes opp! og når jeg resultatet mitt sender legen min inn søknad om å få dekket brystreduksjon!! bare det burde jo være motivasjon.. men neida!! ikke før nå! innser jo at det er lettere å få resultater om man trener i tillegg!!

 

kos dere videre i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy søren så slitsom spinningtimen var idag!! hun tok skikkelig i den dama gitt!!

men stolt av meg selv!!

 

og nok en dag uten utskeielser (hittil i allefall....)

skal hive meg over spinningtimen i morra tidlig også!! for selv om jeg dør av svette så er det innmari moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

hvordan går det med dere jenter??

 

her hos meg går alt helt strålende!! litt stolt av meg selv!! (bare håper det varer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo jeg har fått nytt nick (tjukkebollefeita her)

 

trenger jo ikke det lengre hehe

 

gått ned 9 kg...

 

men skal ha mensen nå så føler meg så feit å stygg og oppblåst!!!!!

 

har trena i dag men kosa meg litt med chips i stad:( jaja er jo helg da men.... ut å gå tur i morra.

sååååå flink du er..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med nytt nick og super vektnedgang!! 3 kg på 8 dager er jo bare vanvittig bra!!

 

stå på jente!! superflink!!

 

skal veie meg på mandag jeg.. spent.. har trent spinning 4 ganger denne uka. er så moro!! er faktisk slik at jeg har lyst til å gå og trene!! og ikke hatt noen utskeielser denne uka!

 

man skal unne seg å kose seg; som sagt før så har disse kiloene kommet på over en lang periode, så de forsvinner ikke på 1-2-3 heller!!

 

god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike 9 kg er jo kjempe bra

Jeg har stått stille i over en uke nå Så utrolig kjedelig Prøver å unnskylde meg selv litt med at jeg hadde en utskeielse sist helg og har vært syk den siste uken og har ikke fått trent i det hele tatt

Trente en time igår og satser på litt trim i helgen og Bare til å ta seg selv i tøylene

Så utrolig urettferdig at du har klart å gå ned dobbelt så mye som meg på samme tiden Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare nok en gang si at dere er kjempeflinke!! hvor mange uker har dere gått på de??

 

er selv kjempespent på vekta på mandag!! grugleder meg!!

idag har det vært åpen brannstasjon-besøk.. så idag er det slankefri!! (spiste kake og pølse der borte...)

men man skal unne seg noe innimellom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi var på samme brannstasjon? Jeg og var på det Holdt meg til bare en pølse Fristet utrolig mye med en sjokoladekakestykke men klarte å holde meg unna Godt fornøyd med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi jeg var også på brannstasjon i dag!!!

 

pølse:(men gått tur da...

 

(vi har hatt diare hele fam her i noen dager nå så er nok derfor vekt gått ned)

føler de er på igjen!!!!!!

men men kose seg litt nå i helga også er det NAZI REGIME fra mandag av ;)

 

god helg fra tjukkebollafeita=))))

 

ps hjelper sååå og lese om dere her... blir motivert når jeg er nede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda.. diare er ikke moro! men gjør underverker på vekta da!!

 

kan ikke si meg annet enn enig med deg; å lese om dere andre gjør meg supermotivert!!

hihi.. nesten så jeg ikke "kan" skeie ut for jeg skal da virkelig ikke være dårligere enn dere andre!! morro!!

 

oppdatering om vekta kommer på mandag! en uke på slankern er da unnagjort! og håper jeg orker/får til en siste treningstime i morra ettermiddag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til på vekta i morra:)

gått på redutil siden 11 august!!!!

 

så flink du er!!!! spinning er sykt slitsomt!

ikke vært noe flink i helga :( lørdag kv spiste jeg potetgull med(hold deg fast)DIP!! RØMME!!!

og i tilegg gassa meg med fårikål hos svigers i dag!

MEN fra i morra tidlig da er det andre noter:)

del gjerne sunne middags tips med meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tralalalallalallalallalla er så glaaaaaaaad!! min første uke med skikkelig innsats både på mat og treningsfronten ga knallresultater!!!

trente 4 ganger forrige uke (spinning)

og vekta viste idag minus 4,6 kilo!!!!!!!

 

yohooo!!! lykken er stor idag!!

gleder meg til å ta fatt på en ny uke! idag er det ny treningstime!!

 

tralalalallala er så glad så glad!! måtte gå på vekta flere ganger for å sjekke at det faktisk stemte!!!

 

ha en strålende dag jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk!!

er kjempemoro!! men vet jo at det selvsagt ikke fortsetter i det tempoet der! men det er en super start!! som virkelig motiverer meg i allefall!!

 

så nå er det bare å fortsette! jeg har en laaang vei å gå.... så om jeg går ned i underkant av 2kg i uka.. så er jeg i mål til jul.. hadde vært en drøm om det gikk!! men det er kanskje å håpe litt vel mye...

 

men nå har jeg spist meg litt for mett på middagen! men det var så godt! så klarte ikke stoppe!!!

 

hvordan går det med deg og vekta da? du hadde jo en knalluke forrige uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW . er så bra jobba.

 

skal egentlig veie i morra men har mensen og føler meg tung og oppblåst så venter til den er ferdig!!! trena step i dag da:)

og spist lite og ofte!!

var i grunn litt nede men herregud må jo fortsette!! lønnen for strevet er jo og føle seg bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...