Gå til innhold

Hva synes dere om jente navnet Denice?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ellers har vi tenkt på isabela, susana,olivia... tar gjerne flere forslag til fine internasjonale jente navn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske skrekkelig, for å være helt ærlig. Dessuten ser det feilstavet ut.

Olivia er fint.

Skrevet

Denice er kjempe fint syns jeg, ikke så mange som hetter det eller :)

Skrevet

Denise, kanskje? Eller Isabella og Susanna.... Bør i hvertfall stave navnene riktig? ;) Uansett... Enig i at Olivia er det eneste av de navnene som er fine.

Skrevet

Likte ingen av dem.

Internasjonale jentenavn etter min smak:

Maria

Hanna

Anna

Sara

Christine

Maya

Clara

Agnes

Skrevet

Ikke finn på å bruke et navn du ikke kan stave riktig!

Skrevet

Uff, og rar stavemåte. Olivia er pent. Våre helamerikanske venner i SA brukte akkurat det internasjonale navnet Ingrid.

Skrevet

Denice minner jeg bare om hun grusomme Denise Richards som tidligere jobba for Heidi Fleiss.

Skrevet

Velg Olivia du, det er nydelig:)

Skrevet

Well - med den skrivemåten blir uttalen "Deniiik", så det blir nå originalt, om ikke annet :-))

Skrevet

Nei, fælt!

Olivia er derimot fint!

Skrevet

Jeg gikk på skole med en som het Deniz........... Spesielt navn, men ikke stygt :)

Skrevet

Denais...for det er slik det vil uttales med en c inni der. Da er i tilfelle Denise bedre, men ingen favoritt hos meg. Olivia er fint. Hva med:

Luna

Heidi

Emma

Selma

Lydia

Skrevet

MÅ du velge, velg Olivia.

Denice er dessuten feilstavet, som andre nevner. Det skal jo være Denise.

Skrevet

Elsker navnet Olivia:)

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke kalle ungene deres for norske navn?

Tror dere at ungene deres skal bli president i USA. De fleste av dere har barn som havner på super"n likevel. Så hvorfor kalle dem Denise, Marielle, Vanessa, Celine etc? Tøys. Tror dere virkelig at ungene deres får problemer ute i verden med et norsk navn? Er det derfor dere selv ikke har kommet lengre? Å ja, verden er blitt større dere er jo til og med redde for ø og å i etternavnene. Ikke lett når man skal bli glamourmodell Denise Flatebø.

Skrevet

De høres manndig ut når du utaler det på norsk.

Skrevet

Jeg liker ikke navnet Denice så godt, det er for meg i samme kategori som Michelle, Cindy og Celine.

Olivia er utrolig vakkert, ville definitivt valgt det :-)

Skrevet

Jeg heter Denice og det uttales akkurat på samme måte som Denise..

Skrevet

Bf er fra chile og dermed er det ikke stave feil, treige folk.. Isabella på spansk blir isabeja... og susana er mye finere slik på spansk.. og vi vil ha internasjonale navn pga det vil bli lettere for datteren vår..

HI

Skrevet

"Bf er fra chile og dermed er det ikke stave feil..." Ok. Og hva er din unnskyldning?

Skrevet

Det blir jo ikkje stavefeil når det er isabela... det er jo ett annet navn og uttales annerledes enn isabella,,, samme med susana og susanna

Skrevet

denice i engelsk uttale er jo kjempefint! olivia og. navn som ikke er så vanlige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...