Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #26 Skrevet 11. august 2009 *fordi de sier det de mener og kommer med egne forslag uten å alltid følge strømmen eller hakke ned på alle andre *fordi de ønsker strengere innvandrinspolitikk og jeg syntes det er altfor mange som "tar seg for godt til rette". Det vil gjøre det bedre for oss norske og for innvandrere som oppfører seg. *fordi de er mot islamisering av Norge *fordi de ikke ønsker ubehagelig tigging *fordi de lar meg bestemme mer over mine egne valg *fordi privatisering øker konkuransen og vi vil få bedre alternativer *fordi jeg syntes folk som jobber for pengene fortjener det de jobber for *fordi kommunene vil få større selvstyring *fordi vi har en gård ingen har råd til å overta på grunn av sinnsyk arveavift og denne gården har vært i familien siden 1800 tallet og jeg ønsker å bo der men kan ikke fordi jeg ikke har råd med den arveavgiften som er. *fordi de sier det vi vanlige folk forstår og ønsker oss *fordi jeg ikke syntes det alternativet vi har idag fungerer ønsker jeg å prøve noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #28 Skrevet 11. august 2009 Jeg stemmer FRP ikke fordi jeg ønsker at de skal sitte på sin høye hest, men at de skal komme så langt at de faktisk kan legge frem sine forslag og at det kanskje blir endel bedre, med tanke på innvandringspolitikken. De kommer aldri til å kunne bestemme alt de måtte ønske, da de ikke klarer å danne en flertallsregjering. Men de har som alle andre partier mye humbug og mye bra, men det er som man kaller det VALGFLESK, dere som tror at de som lover gull og grønne skoger, de er jo ikke alene og bestemmer det, det er VALGFLESK, det er klart at alle vil ha alt, men det går jo selvfølgelig ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #29 Skrevet 11. august 2009 Finnes det noen med iq over 90 som stemmer frp da? Jeg bodde på Østlandet en periode, hvor det krydde av frpere. Jeg har aldri møtt en smart frper, og har aldri hørt så mange latterlige påstander og kommentarer i hele mitt liv. Det festlige er de store grupperingene med frpere som lager kolonier i Spania, og som blir forferdet over at de blir kalt innvandrere. "E æ innvandrer? Æ e da ikkje svarting, for fanden!" samtidig som de bruner seg oransje i solen. Jaja.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #30 Skrevet 11. august 2009 hehe....jeg ler meg omtrent ihjel da av mange av dere som syns Frp er såååå forferdelige å stemme på,for vet dere hva..hvis dere følger med littegrann så er det så utrooolig mange forslag som de andre partiene har kommet med de siste årene som Frp kom med forslag om for maaange maange år siden.Da Frp kom med forslaget var det absolutt ikke gjennomførbart men gikk det 5-6 år til og f.eks AP kom med samme forslaget så var det sååååå lurt...hva sier det om de andre partiene da. Når det gjelder iq til de som semmer Frp,så kan man jo se på iq til Statsministeren også som bare dilter etter alle de andre og ikke sier hva han egentlig mener og går etter pipen til alle andre så det ser ut som han ikke bestemmer selv. Vil også si at....det beste som har skjedd i min kommune skjedde da Frp kom til makta....ja,de bruker kanskje litt mye penger,men han gjør iallfall noe med det folk har klaget på i maange år og det har ALDRI skjedd så mye positivt i vår kommune siden Frp kom heller. Egentlig skulle man bare latt være å stemme,for det er ingen som har ALT som man vil ha det allikevel.....dette stemmegreiene er bare noe forbanna tull alt sammen. Alle bare juger uansett og mye av det de sier skal skje om de kommer til makta,det skjer ikke for de får aldri stemt alt alene uansett hvilken parti som kommer til makta.Tror faktisk ikke Frp ville gjort det så veldig mye hverken dårligere eller bedre enn det som er nå allikevel....for med den regjeringa som er nå...så er det utrolig masse som ikke er bra nå heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå