Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #26 Skrevet 11. august 2009 ja..! "hendte bare 1 gang" piss meg i øret! plutselig en dag skjer deg igjen..
KaMa Skrevet 11. august 2009 #27 Skrevet 11. august 2009 Kommer an på. Lurer på hvordan denne tråden hadde sett ut om HI var en mann og den potensielle slåeren var moren. ..eller om det var en mor som hadde slått sitt barn, som angret og gråt. Mener å ha lest slike innlegg også, og det er sannelig ikke mange bastante svar vedkommende har fått, av typen hun ikke burde være mor m.m. Til tider virker det som storparten av dibberene deler på et stk hønsehjerne.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. august 2009 #29 Skrevet 11. august 2009 Hvis jeg hadde brukt vold mot mitt barn hadde jeg nesten forventet at min mann tok ungen med seg bort fra meg- og anmeldte meg for vold. Fullt forståelig om han gjorde det hvertfall. Og jeg håper han hadde presset meg til å søke hjelp og nekta meg samvær før jeg hadde fått hjelp for dette. Det er ikke greit å slå barna sine enten man er kvinne eller mann!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #30 Skrevet 11. august 2009 Hvis det var snakk om ordentlige slag ville jeg sendt ham på porten. Ubetinget. Jeg har vokst opp i utlandet og har i hele barndommen vært hjemme hos mange venner som ble slått i tide og utide av foreldrene. Det er vanlig mange steder, men jeg har selv sett hvor skadelig det har vært for noen av de gode vennene mine fra barndommen. Vold i familien hører INGENSTEDS hjemme. Barn har krav på trygghet. Etter å ha blitt slått av de foresatte vil det ikke lenger kjenne trygghet ved å være hjemme. Det er uakseptabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå