Gå til innhold

kem venter nummer 2 ???


ane84

Anbefalte innlegg

Hei! Vi venter andremann 22.april. Har en gutt på snart 13 mnd, så vi krysser fingrene for at det blir to tette! Tør ikke helt å tro det før jeg får flere symptomer/ "plager". Er i mye bedre form enn sist svangerskap på denne tida i allefall :-) Håper bare kvalmen kan holde seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en sønn fra før som blir 3 år rundt termin til neste, så det blir kjempestas! Han er veldig glad i babyer/barn, så han kommer til å bli en kjempeflink å snill storebror :) Gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en datter på 14 mnd, foreløbig termin er 16. april :-)

 

Til deg som lurte på om skulle fortelle på intervju at du er gravid. De fleste gjør nok ikke det, du har ingen plikt til det og arb.giver har ikke lov å spørre. Jeg hadde sagt opp jobben min med oppsigelsestid ut juli, så var jeg gravid i aug.. Gikk da til en tidl. arb.giver (ikke siste jobben), var ærlig og forklarte at jeg trengte å jobbe opp rett til foreldrepenger. Fikk et 80% vik. på 6 mnd. med mulighet for å fylle på med ekstravakter så det blir 100%, skal prøve på det så langt det går!

Jeg er i allfall glad jeg var ærlig og det løste seg. Var litt stresset.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips:) Jeg skal ikke si noe på jobbintervjuet ihvertfall, og så får vi se om jeg i det hele tatt får jobben. Jeg har fast jobb fra før, så er ikke krise sånn sett.

Får ta det som det kommer tror jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr. 2. Jippi'!

Har en gutt på 8 mnd fra før..

Vi planla 2 tette, men ikke sååå tette liksom, så ble litt overrasket.

Men den lille er selvfølgelig mer en hjertelig velkommen..

Gleder oss til å bli en større familie:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter nr. 2 og det er 15 år siden sist jeg gikk gravid.

 

Sist var jeg totaloppslukt av svangerskapet fra dag 1 men nå er jeg roligere og bekymrer meg lite og ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! venter nr 2 her også:-))) og har også en sønn på snart 4 år:-) kjempe koslig å gleder oss så masse!!!

jeg er 5 uker på vei nå så har kun for en uke siden fått positiv test så har ikke helt landet ennå...;-)når i 05 ble din sønn født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!venter nr 2 her også å er litt i samme situasjon som deg...men bare å holde tett!de har dem ikke noe med syns jeg..Men lykke til vertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 14 april, vi har en datter på 14mnd fra før. litt tett.... men vi ville det begge to. de kommer til å få så mye glede av hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...