Djoolia 07+08+12 Skrevet 9. august 2009 #26 Skrevet 9. august 2009 Ja det er jo bare å bytte til en annen kanal,så slipper du å få inn andre barn anonym 19:17
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #27 Skrevet 9. august 2009 Hehe,den var god Til HI,jeg synes ikke det er uansvarlig. Er ofte på besøk hos naboen med babycall,går bare fint det. Ungene ligger også i 2 etg,mens stua er i 1 etg. Dere som mener dette går ut over sikkerheten til barnet,sitter dere på rommet til barna hele natten eller?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. august 2009 #28 Skrevet 9. august 2009 Jeg hadde ikke vært komfortabel med det. Hadde tatt med ungen og satset på at han sovnet i vogna en "stille" krok i festlokalet, evt. gått en liten tur til han sovnet. De sovner når de blir trøtte nok =P Men så lenge det er rett i nærheten, dere låser rommet og har med en babycall som fungerer bra synes jeg ikke det er uansvarlig.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #29 Skrevet 10. august 2009 det har vi gjort...var oppe å sjekka hele veien. han var 2,5 år. vet faktisk ikke om jeg hadde gjort det idag...er blitt mer pysete mer årene, og etter det med madeleine. idag hadde jeg nok gått en tur med ungen i vogna til han sovna og satt ham i en stille krok hvor jeg så han/hatt barnevakt.
It's all about me Skrevet 10. august 2009 #30 Skrevet 10. august 2009 Har gjort det samme selv en gang og synes det funket supert.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #32 Skrevet 10. august 2009 Foreldrene til Madeleine ble hetset av en hel verden fordi de gjorde nøyaktig det du har tenkt til. Deres datter ble kidnappet... De sier nå at om de hadde fått velge på nytt så hadde de AAALDRI gjort det. Lær av deres feil. Aldri forlat barnet ditt....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #33 Skrevet 10. august 2009 Jeg og mannen ville ikke gjort det. Det er stor forskjell å ha ungen i en annen etg hjemme med dørene åpne slik at man hører ungen og kjapt kan være der om noe skjer. I forhold på ett hotell med mange ukjente og en lengere vei til ungen om babycallen fungerer optimalt og dere hører det om noe skjer. Kan dere høre forskjell på hosting og oppkast på callen? Men så forlater vi heller aldri ungene i bilen selv om det bare er for å kjøpe en liter melk heller. Noe jeg bade ser og leser at mange andre gjør. Vi tenker først og fremst sikkerhet i forhold til ungene våre og kunne vi ikke hatt barnevakt hadde vi valgt å ikke gå i bryllupet eller at bare den ene gikk. Ser at mange andre syns dette er greit så dere må nok bare se hva dere tør gjøre med ungen deres.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #34 Skrevet 10. august 2009 Jeg har jobbet mange år på hotell, og mange foreldre gjør det som dere har tenkt å gjøre. I resepsjonene jeg har jobbet har vi hatt baby-call på sentralbordet. Dvs foreldrene har lagt av tlf røret på rommet, og det har ringt på sentralbordet dersom det har vært noe på rommet. Sjekk muligheten for dette.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #35 Skrevet 10. august 2009 Aldri i verden. Sjansene for at det skal begynne å brenne på hotellet er vesentlig større enn hjemme.. Dere vet ikke hva som foregår på naborommet. Og blir det brann, så må alle UT. De lar ikke dere gå og hente ungen. Det er det også muligheter for hjemme. Så hvis du kan leve med deg selv etter at barnet ditt har brent inne fordi du var på fest, så værsågod! Annen ting; tenk om ungen er borte når dere kommer på rommet. TENK OM. Dere aner jo ikke hva som foregår på hotellet. Folk bryter seg jo inn på hotellrom også. Hjemme har dere oversikt over hvem som går opp trappa eller? Skaff deg morsfølelse!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #36 Skrevet 10. august 2009 lettsover ja? alene på rom? for ett latterlig spørsmål! jeg lurer på om foreldrene til Madeleine McCann legger du to små tvillingene sine alene på hotellrom foresten?
Miss Misantrop Skrevet 10. august 2009 #37 Skrevet 10. august 2009 Skaff deg morsfølelse?! Det var dagens.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #38 Skrevet 10. august 2009 Går du ut om kvelden? Vet du hvor mange mennesker som blir myrdet hver eneste dag uten å kjenne overgripern sin? Kanskje du burde låse deg inne.
C <3 M <3 E <3 Skrevet 10. august 2009 #39 Skrevet 10. august 2009 Det spørs vel litt hvor langt det er å gå fra der dere er til rommet over. Så å sammenlignen det med 2.etasjen hjemme blir vel litt feil hvis det tar 5 min. å gå fra festsalen til rommet på hotellet. Bare en tanke:-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #40 Skrevet 10. august 2009 ut ifra alt kavet du påfører deg selv når dere skal på fest, ville jeg ha prøvd så godt jeg kan og latt en mormor eller farmor passe poden. Da kan dere selv sove ut dagen etterpå og nyte hotelloppholdet uten småtassen. BLir litt kjekkere da, garantert! Da slipper du å ha småen i bakhodet og også å føle dårlig samvittighet. Se det fra denne vinkelen, ville du hatt fest hjemme, mens poden lå å sov oppe? Jeg hadde ikke gjort det, en ting om et par venner kommer på besøk til middag og drikkre litt, men på en fest er det litt annerledes. Men i bunn og grunn er det du som avgjør det hele, jeg gir deg bare et råd og hva jeg ville ha gjort... Vet også om et vennepar av oss som også var i bryllup til venner på hotell, hun hadde da en liten på 3 mnd. HUn fikk moren sin flydd over og var på hotellrommet med småen hele tiden... Men med en 10 mnd gammel baby kan du fint reise vekk et halvt døgn...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #41 Skrevet 10. august 2009 Så klart det går fint. Bruk en god babycall, og så går du opp og legger deg med babyen når du er trøtt. Så har du en fin unnskyldning for å "slippe" å feste hele natten, he he. Hadde da ikke tenkt tanken en gang på at det var uansvarlig. Det er da helt vanlig å gjøre det på denne måten. Og hvis du skal sammenlikne det med Madeleine, så kan du jammen finne ekstremt mange eksempler på at du aldri skal gjøre noe som helst. Ikke gå ut av rommet til babyen din en gang. Eller gå ut av døren din. Hjelpes.
cherry coke Skrevet 10. august 2009 #42 Skrevet 10. august 2009 Nei, jeg hadde ikke følt meg komfortabel med det.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #43 Skrevet 10. august 2009 Jeg føler selv at jeg er en såkalt hønemor, men synes ikke man kan kalle det uansvarlig å bruke babycall i et sånt tilfelle. Hvis babycallen er av noenlunde kvalitet, så høres jo lyder/gråt enda bedre enn om man er i samme rommet omtrent. Hvis rommet er bare en etasje opp, skulle man tro det er ganske kjapt å løpe opp trappen. Det går jo an å ringe hotellet og forklare situasjonen, og be pent om dere kan få et rom med minst mulig avstand ift å komme dit fra festsalen, f.eks. ikke nederst i korridoren. Det ordner de sikkert. Ja ja, hotellet kan jo brenne ned, men HVOR ofte er det hotellbranner egentlig? Bilulykker er mye vanligere. Dere som kritiserer HI, kjører dere bil med barna deres???
pauline og knerten Skrevet 10. august 2009 #44 Skrevet 10. august 2009 Dette går helt fint. Var nylig i et bryllup på hotell der et par med en sønn på 6 måneder hadde ordnet seg på helt tilsvarende vis. Det gikk knirkefritt, selvfølgelig. De byttet på på å gå å sjekke med jevne mellomrom underveis i måltidet, og hadde babycallen ved bordet – og deltok og hygget seg ellers ved bordet sammen med oss.
Anne:-D Skrevet 10. august 2009 #45 Skrevet 10. august 2009 Kan dere ikke høre med brudeparet om de kjenner noen som kan være barnevakt? Barnevakten kan jo komme litt før leggetid sånn poden får sett barnevakten. Hvis en av foreldrene legger barnet og venter til han har sovnet går det sikkert greit selv om han ikke kjenner barnevakten. Og skulle han våkne og være redd er det jo bare for barnevakten å kontakte dere foreldrene. Tror det blir lettere for dere å kose dere på festen hvis dere slipper å uroe dere fordi barnet ligger alene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå