Gå til innhold

Noen som har tattovering av barnas navn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har initialene til sønnen min under en blomst på venstrearmen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jeg ser en 5 barnsmor med portretter over hele kroppen. Hver sin smak sier nå jeg.

Plaser nå i hvertfal tatoveringene på steder de kan skjules helt, ikke underarmer, nakke ol. Dere vet ikke hva fremtiden vil bringe og synlige tatoveringer kan lukke en del jobbmuligheter i fremtiden. I en del land og kulturer er det liten aksept for slikt.

Skrevet

Jeg tror de færreste som velger å ta sånne tatoveringer trenger å tenke på det at det er lite aksept for sånt i andre land og kulturer. Har du ungenes navn som tramp stamp så kommer du neppe til å få ett års forskningsstipendiat i Wien. Dette er sosiologiiviten på grunnleggende nivå.

Skrevet

syntes ikke det er noe tramp stamp jeg (= synes det er en fin plass, og har ikke vurdert andre steder nei;)

Skal ha et barn til, bruker da venstre siden, og skal jeg ha flere barn har jeg hele runden å gå rundt hoftepartiet! ;) Og tatoveringene kan skjules lett;)

Skrevet

Kjempefin tattovering babygullz:)

Skrevet

Det kalles noe annet også. Det er nederst på korsryggen. Store ekle tatoveringer som unge jenter tar, og angrer seg når de blir gamle kjerringer. Da er det liksomt ikke så kult lengre.

Skrevet

Klart det;

Marielle

Denise

Vanessa

Med mann nummer en.

Kenneth

Roger

Dennis

Med mann nummer to.

Chris Renee

Steffen

Tommy

Med mann nummer tre.

Nå har jeg ikke plass til flere tattoer, men skal gifte meg igjen så vi får ta resten på campingvogna vår. Unger er kult! Æ, mener Kidsa.

Skrevet

Men hva betyr tramp stamp?? Skjønner det enda ikke jeg? Er dt de tatoveringene unge jenter har i korsryggn?

Skrevet

"Beginning in the late 1990s, the lower back tattoo became popular, especially among young women.[citation needed] Lower back tattoos are often oblong in shape, following the slope of the back on either side of the person's spine. The lower back tattoo is a body decoration, sometimes intended to emphasize sexual attractiveness. Generally, a lower back tattoo will be designed to emphasize the shape and curvature of the figure.

While such tattoos have become popular in recent years, in many parts of the world, they are sometimes derided as suggestive of promiscuity or as associated with Raunch Culture,[1] and pejoratively referred to as "tramp stamps",[2] "arse antlers",[3] or "slag tags"."

(http://en.wikipedia.org/wiki/Tramp_stamp)

Skrevet

Jeg har et annet ord for det, men vil ikke skrive det. Generelt et sted for sæden å havne om mannen trekker seg ut når han tar dama bakfra. Og skal hun da ha barnas navn der, er det jo bare heslig.

Skrevet

SELVSAGT har Babygullz en tramp stamp med navnet til ungen sin. Always classy! ;-)

Skrevet

Babygullz har den ikke i korsryggen da, mer på siden av ryggen^^

Skrevet

Det er det mest harry jeg kan tenke meg!!! At ikke folk skjønner det selv. Herregud så lavmål!

Men det sier litt om de som gjør det, jeg tenker i allefall mitt. ;)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg har lyst på tatovering so et symbol på sønnen min. Har ikke lyst på hele navnet, men en figur av noe slag meg forbokstave hans i figuren slik at du må vite at det er en bokstav der for at du skal se deg. Figuren må gjerne være litt absurd.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil ha den, men har tenkt på skuldra eller nede på leggen.

Jeg synes det er litt morsomt at mamma har en tramp stamp som hun tok da hun var i slutten av 30-årene. Nå nærmer hun seg 50 og angrer ikke, men det er ikke noe navn da

Skrevet

Priser meg lykkelig over at jeg ble mor først i moden alder, blir ikke noen feite gotiske navn over rygg eller armer her i gården nei. Puh.

Skrevet

Jeg har fått tatovert navnet til ungene i alveskrift og med en sommerfugl over.. Tok den skriften rett og slett for at de ikke skal bli flau når de blir voksne. Men de vet hva det betyr og synes det er fint nå ;) Tatoveringen er på ankelen.. Sukkersøtt? Tja, kanskje men det betyr mye for meg =)

Skrevet

Jeg har det. Men det er ikke bare fordi det er fint og betyr noe - men fordi det hjelper meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...