Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Tenker litt på å ta det selv, men trenger tips og inspirasjon:)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jeg har ikke Men samboeren min har navnet til dattteren vår på armen jeg tenkte jeg skulle ta en tattovering av det kinesiske tegnet for mor. under det kinesiske tegnet for datter, også fortsette videre nedover eventuelt for hvert barn som kommer... vet ikke helt enda:)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Jeg skal sette på forbokstavene til jentene på hver side av en tatovering jeg har bak på skulderen:) Og farge blomsten i midten lys rosa..Jeg syns personlig ikke det er så fint med store eller halvstore tatoer med hele navnet. Det er veldig fint å tatovere noe som kan beskrive barnet for eks! Og å ha det på baksiden håndleddet eller underarmen føler jeg er utdatert.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Ja jeg har tatt på håndledde. Tok navnet og måndesblomsten fra februar siden hun er født i februar
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Kommer nok ikke til å gjøre det, men har noen ganger tenkt at det kunne være fint å tatovere navnet til barnet mitt/barna mine med liten skrift på fingeren under gifteringen min....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Ja.jeg har navnet hennes på fremsiden av håndleddet...det er den eneste jeg har.men har tenkt på å kanskje få tatovert håndavtrykket hennes fra da hun var baby også,litt nedenfor nakkken. Mannan min har masse tatoveringer,og har også tatovert inn navnet hennes på brystet,"inni" en annen tatovering.
MissUnderCover Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Ja jeg har to barn, og fornavna tattovert bak på skulderen. En på hver side.. Mange som mener det er harry, emn for meg betyr det mye..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 Jeg vil ikke, ikke fordi jeg synes det er harry, men fordi jeg tenker at da blir det vanskeligere å for barna å bytte navn hvis de har lyst til det en gang i framtida.
duracellmamma Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 Jeg har navnene til tvillingene mine på undersiden av armen, veldig stort, synes ikke det harry, de får heller aldri sjangsen til å bytte navn når de er eldre for de ble født i uke 24 og klarte seg dessverre ikke.. så sånn sett så syns jeg at det ikke er harry, tattoveringen betyr veldig mye for meg
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 Broren min har begge jentene sine på armen, og det ble veldig fint. Jeg synes ikke det er harry, men søtt og sjarmerende. Men nå liker jeg tatoveringer, og det kan nok hende jeg tatoverer noe som har med min sønn å gjøre i fremtiden.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 9. august 2009 #12 Skrevet 9. august 2009 Jeg har ikke, men kommer nok til å få det gjort. Jeg har lyst å ha både navn og fødselsdato på barna mine (har ei, venter nr to) på arabisk på innsiden av foten.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #13 Skrevet 9. august 2009 Det aller mest harry er ihvertfall tatovering av barnets navn som tramp stamp nederst i korsryggen. Er det mulig? De fleste som tar det er veldig unge jenter, og etter at det blir slutt med barnefaren kan de aldri bli tatt bakfra igjen, for hvem vil vel glo ned i en kjempetattis men navnet til ungen til dama? Tramp stamp er harry nok i seg selv, men blir helt komisk ludderaktig med navnet til ungen. Tragisk!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #14 Skrevet 10. august 2009 Barnas navn som "tramp stamp" er ikke bra ja, men det er nok ikke vanelig. Jeg synes diskret skrift ved ankelen f. eks er fint.
The Bad Gal Skrevet 10. august 2009 #15 Skrevet 10. august 2009 Har tattovert navnet til jenta vår nedover ene sida av midjen, fra ribbeina ned til hofta (altså vertikalt) Ganske stort, med gotiske bokstaver. Har litt store tattoos fra før, så jeg dro på med en stor navnetattovering, men de små er også pene:-) Nå får i en til, så må finne ledig plass til han/henne også!
Himmel og hav Skrevet 10. august 2009 #16 Skrevet 10. august 2009 Jeg har ikke og heller nok litt til at det er litt harry, men jeg må bare fortelle om noe jeg så på sommerferie i år. Vi var i Hellas, og på solsenga ved siden av meg lå en dame med to guttenavn tattovert i eggstokkhøyde. Etter litt skjønte jeg at dette var navna på sønnene hennes som var i tenåra . Hver gang en av dem var oppe ved mor sa de "gjøm det der da", "dra opp buksa, mamma" osv. De var begge tydelig urflaue over å ha navnet sitt tattovert på mamma'ns mage. Noe å ta med i bergninga?
The Bad Gal Skrevet 10. august 2009 #17 Skrevet 10. august 2009 Hadde også blitt flau dersom mamma hadde tattovert navnet mitt på kusa og flasha den til allmenheta. Litt forskjell på det og en normal plass på kroppen. Forøvrig er det jo kjekt at de som synes tatovering er harry, bare kan la være å få en:-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #18 Skrevet 10. august 2009 Ja, det eneste som er mer harry enn å ha barnenavna som tramp stamp må vel være å ha de tatovert nede i skrittet. Hadde ledd godt om jeg hadde sett det! Ikke rart unga ble flaue!
babygullz <3 vilde Skrevet 10. august 2009 #19 Skrevet 10. august 2009 Har tatovert navnet hennes nederst på ryggen på høyre siden. Er kjempefornøyd og stolt av den, men laaaangt fra like stolt som jeg er av eiieren av navnet da
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #20 Skrevet 10. august 2009 Det er mange fine tattoos med barnets navn, jeg tenker at det blir kansje litt mye vis du f.esk får 4 unger da.. Skal du tattoere alle sine navn da? Er gravid nå, og har tenkt på det, men så vet jeg at jeg ønsker meg flere barn i fremtiden og jeg vil ikke ha hele kroppen full av tattoeringer.. Tenkte litt på å tattoere en stjerne eller blomst med noe krusseduller rundt for hvert barn på ankelen
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 10. august 2009 #21 Skrevet 10. august 2009 Jeg har tattovert navnet til dattra mi mellom skulderbladene, eller litt høyre opp... Den er på ca 15 cm til sammen vannrett med flyvende sommerfugler på hver side i flotte farger! Veldig fornøyd og aldri hørt noe annet enn hvor flott folk synes det er, noe som også betyr masse for meg. Nå venter jeg nr 2 og lurer på om jeg skal tattovere noe lignende under dattra sin, eller om jeg skal plassere den et helt annet sted.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #22 Skrevet 10. august 2009 16:56: Hvorfor valgte du å ta så kaldt "tramp stamp" med ungens navn? Vurderte du noe annet sted?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #23 Skrevet 10. august 2009 hvorfor skriver alle tattovering? det skrives IKKE med dobbel konsonant! TATOVERING
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #24 Skrevet 10. august 2009 Jeg ville heller tatt tatovering av portrett istedet for navn. Jeg syns det er fett..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #25 Skrevet 11. august 2009 Ja, portrett er kult om det blir gjort av en som er flink. Men absolutt ikke som trampstamp! ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå