GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 9. august 2009 #26 Skrevet 9. august 2009 Okei, men er nok ikke så lenge igjen, du har aldrig vert nermere Fødte du de andre barna dine til termin?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 9. august 2009 #27 Skrevet 9. august 2009 Husker ikke åssen det var med nr 1, men med nr 2 nå i juni, fikk jeg ekstra my utflod med pittelitt blod i kl 21-22 på kvelden. Vannet gikk kl 3 på natta, riene startet ikke før natta etter der igjen, men da kom gutten kl 12.15 på formiddagen Hold oss oppdaterte da! Så lenge du klarer, selvfølgelig
Gjest Skrevet 9. august 2009 #28 Skrevet 9. august 2009 Skjer overhode ikke noe mer her desverre, så da var det kanskje ikke noen tegningsblødning likevel. Jaja, jeg skal da holde ut en liten stund til :-) De andre barna har kommet omtrent til termin, dvs på termindagen (igangsatt), 3 dager før og 2 dager over (eller på termindagen, 8 dager før og 4 dager over etter min mening).
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2009 #29 Skrevet 9. august 2009 JEG tror det skjer noe i natt! Bare vent og se. Hehe:) Håper hvertfall det for din del. Om det er noen trøst er det ikke så veldig gøy å bli spist opp/ammet ihjel av glupske overtidsbabyer heller. Spesielt ikke når 3åringen trasser og mannen er på jobb hele helga. Men er forsåvidt deiligere enn å ha de inne i magen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå