Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaring med dette?

Jeg hadde ganske vondt i magen og ryggen i natt, men uten sammentrekninger, det bare murret veldig, veldig en times tid eller så. Fikk sove litt ekstra og når jeg stod opp i dag var det en del rød-rosa utflod på papiret. Altfor tynt til å være noen slimpropp. Kan det være en form for tegningsblødning eller noe sånt tror dere? Har ingen rier, desverre, murrer fortsatt litt og har en og annen kraftig kynner, men ikke noe mer. Bare litt spennende at det endelig skjedde noe mer konkret enn en kynner liksom ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en sånn blødning og gutten min ble født et døgn etterpå. :)

Skrevet

Hei hei!

Jeg hadde jo tegningsblødning denne gangen og har min friskt i minne.

Hos meg var det det blankt tyntflytende, men tydelig slim med blodspor i, tråder av blod liksom.

Det var 8.30 om morgenen det begynte, det kom hele dagen. Og det startet å murre, men ikke med rier før 19.30 samme kveld.

Skrevet

Oi, dette høres jo litt lovende ut! :-) UL-terminen er jo i dag og min mens termin i morgen, som dette kanskje er tegn på at noe straks setter i gang så er hun jammen presis av seg, hehe...

Tør ikke å få for store forhåpninger da, men kjenner jeg er ekstra spent nå ja, det må innrømmes :-)

Takker for svar, og tar gjerne i mot flere erfaringer også!

Skrevet

Ja, det høres jo ut som du kan ha det.

Men de sier det kan gå noen dager da, men at det uansett er tegn på modning nåt det blør lett:)

Skrevet

Eg fikk en liten tegningsblødning ca 15.30 tiden på dagen, rundt 19.30 tiden kom det litt mere blod(og slim), og ca 22.00-23.00 tiden så begynte riene forsiktigt.. lykke til :D

Skrevet

Takk for det :-)

Litt sommerfugler i magen nå, hehe...

Ja, jeg vet det nok kan gå noen dager til enda, så prøver og prøver å ikke håpe for mye, men jammen ikke lett å la være heller ;-)

Skrevet

Jeg fikk det i 9-tiden på morgenen, bare litt utvannet blod på papiret. Det fortsatte hele dagen. Riene kom i 14-tiden. Klumpen var ute halvannet døgn senere :)

Lykke til! Det kan jo uansett ikke være så lang tid igjen :)

Skrevet

Så moro!!! Jeg hadde tregningsblødning med nr 2 og var inne på bim og på lommelegen ++ å sjekka litt for å finne ut av hva dette var. Du føder stort sett innen ett døgn, husker jeg å lese den gangen. Jeg fødte 8 timer etter=)))) Da hadde jeg gått ei uke med sterke kynnere, men ikke noe mer!!

Lykke til, nå er det ikke lenge før du får jenta di og blir 4 barns mamma=))))

Skrevet

Kan det stoppe opp også? Ikke noe på do nå :-(

(beklager detaljer altså), og er ingen murringer eller noe lenger. Typisk! Men lille Tornerose har nå i det minste våknet litt og gitt beskjed om at hun er i live inni der, så det er da noe.

Skrevet

Jeg fikk det bare den ene gangen på kvelden... Så var det ikke noe mer før jeg våknet av at vannet gikk og hadde sterke rier, nesten 6 timer etter.

Skrevet

Med førstemann våknet jeg opp med tegningsblødning. Han er født samme kveld.

Med vesla begynte jeg ikke å " tegne" før jeg var på sykehuset. ca 1 time etterpå var hun ute.

Skrevet

tegningsblødning lørdag morgen ca i åttetiden, snuppa var ute natt til søndag kl 01.00 .Lykke til!!!!!!

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Tegningsblødning på morgenen, riene startet litt over midnatt. Leste litt rundt om det, og tegningsblødning var ofte et ganske klart tegn på at det nærmet seg veldig...

Skrevet

Jeg glemte kanskje å skrive når jenta ble født jeg da. Tegningsblødning fra 8.30, rier fra 19.30, jenta født 3.15 om natta:)

Sånn, da er tidsrammen litt mer komplett. Hehe.

Gleder meg til å høre at du har født Alva! :D Lykke til.

Skrevet

Jeg fikk dette med nr.1 på kvelden (kl.18.30) og hun var ute kl. 11 dagen etterpå.

Masse lykke til Alva! Snart har du jenta di i armene ;-)

Skrevet

Jeg håper virkelig dere har rett, men ble litt deppa igjen når det stoppet helt opp. Gikk en liten tur nå, er ikke så mye jeg orker å gå, men tvang meg til å gå litt. Nada niks. Ikke enga gang murringer eller kynnere :-(

Jaja, dagen er ikke over enda, og det ser jo ut som det har gått noen timer hos dere før det har skjedd noe mer også, så får holde motet oppe litt da ;-) Som dere sier, uansett så er det jo ikke lenge igjen når man er ved termin, men litt forskjell på 1 dag igjen og kankje 14 dager igjen da...

Skrevet

Så spennende Alva! Hadde nok "lurt" mannen i kveld hvis jeg var deg.;o) Får håpe det blir fødsel på deg snart. Masse lykke til. :o)

Skrevet

Tegningblødningen min stoppen den, så begynte eg å blø igjen på kvelden, som eg skreiv lenger oppe ;)... Lykke til en gang til:D har fult litt med på deg siden du snart skulle føde, så spennanes :D

Skrevet

oioi, ikke lenge igjen nå da, Alva- snart føder du! Jeg hadde regelmessige tak søndag morgen, det dabbet av igjen og var helt stille hele dagen, før dritvonde rier startet på natta kl 01. Tegningsblødning ca samtidig og jenta var ute kl 16 mandag=)

Skrevet

Jeg hadde planlagt ks ved min andre fødsel og den måtte framskyndes pga tegningsblødning. Jeg våknet om natta med murringer/kynnere, gikk på do for å tisse og oppdaget da "tynt" blod på papiret. Jeg ble bekymret og fikk komme på føden. Jordmor sa da at dette var tegningsblødning. Det ble også da registrert rier på en sånn maskin som måler sammentrekninger. Dvs at jeg faktisk hadde rier uten at jeg var klar over det!! Kanskje det er slik med deg og:)

Jeg vil tro du merker mer og mer murringer iløpet av dagen og at jenta kommer i natt:D

Hold oss oppdatert!!:)

Skrevet

Det kommer jeg sikkert til å gjøre ja, klarer nok neppe å la være ;-) Skulle dere ikke se noe til meg på noen dager, så vet dere hvorfor i så fall, hehe...

Skrevet

Med nummer to hadde jeg tegningsblødning, og han var ute knappe 3 timer etterpå... Håper at det skjer noe for deg snart nå, Alva - gjerne i natt :-). Lykke til!!

Skrevet

Hvordan går det me deg nå Alva? Det har ikke begynt å komme ut litt blo igjen? :)

Skrevet

Nei... *surmule* ;-)

Synes det er mye murringer da, akkurat som når man venter mensen liksom, murrer i mage og rygg helt nede. Har en og annen kynner, men ikke noe som minner om rier, men føler meg rar i hele kroppen, uvel og urolig, men det er nok sikkert litt psykisk også. At jeg sitter og kjenner litt etter liksom. Hadde litt håp før i dag, men nå er jeg blitt skikkelig pssimist og tror nok det enda går en del tid ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...