Gå til innhold

Er dette silikonpupper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er det.Kan tydelig se arrene.

Skrevet

Jeg tipper silikon, ja. Fine pupper, men ser ikke helt ekte ut, nei;)

Skrevet

hehe, hva er det som gjør at de ser så falske ut, da ? jeg gikk 5 på, jeg. de likner veldig på mine før jeg fikk mine 2 barn! :-)

Skrevet

SIkkert silikon, men synd for dama at fotografen er så rævva.

Ble overrasket over å se hvor mange som faktisk benytter han, fant vel faktisk ikke ett eneste blide i noen av galleriene som hadde antydning til kvalitet. Utrolig dårlig på å få frem følelser i bildene, fokuset er helt feil, beskjæringa på jordet, vinklingen er helt off og utrolig dårlige positurer på så og si alle han har knipsa.

Skrevet

De ligner veldig på mine, og jeg har ikke silikon. Mine har heller ikke begynt å henge selv om magen og rompa ikke er like stramme som de var når jeg var 20. Så jeg gjetter at det ikke er silikon. Jeg er forresten en stor B-cup

Skrevet

Det der er garantert 100 % silikonpupper! De var veldig fine altså, men ekte er de ikke.

Skimter arr rundt brystvorten også synes jeg..

Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på det ? Jeg syns de ser så ekte ut. Er det fordi de er fylte, på en veldig....fylt måte...? :-)

Skrevet

HAHAHAHAHA... hu der ha rjeg gått på ungdomsskolen med.. Huff og Huff!!

Skrevet

Hehehehe.....

huff da, så uheldig for henne - tror jeg;-) Sånt kan skje! Håper da at det er henne selv som har lagt ut bildet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...