Gå til innhold

Er dette silikonpupper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem vet:)

Skrevet

vet ikke? de var jo veldig struttete... :) men så jo samtidig ikke så "pålimte" ut som mange silikonpupper gjør. hvorfor lurer du?

Skrevet

bare at jeg synes de var fine;)

• 1 år senere...
Skrevet

nei, tror ikke det. det er da helt vanlige pupper til ei på den alderen.

Skrevet

Muligens. Mtp den krøllete magen så har hu sannsynligvis ammet. De snurper seg sammen i kaldt vann da, derfor virker de struttende.

Men spesielt fine var de ikke.

Skrevet

Hæ? Ikke fine ??

Syns de var riktig så fine, jeg! De har da innhold, og peker riktig vei, det hadde vært noe det!

Skrevet

Ja, det er silikon. Jeg er 100 % sikker:)

Skrevet

Nei, ikke silikon. Å syntes heller ikke det var fint med så små pupper til den kroppen med store hofter og lår.

Skrevet

nå blir jeg nysgjerrig! hvordan kan du være så sikker ? Jeg er overbevist om at de er ekte;-)

Skrevet

det er da sånn veldig mange kvinner ser ut! det er ofte at puppene ikke står i samsvar med resten av kroppen.

Skrevet

Jeg ser antydning til arr under begge to, snittet er tatt under brystvortene, for hun har hatt veldig små. Så jukset jeg litt og bladde bakover, og på forrige bilde strutter de enda mer, der hun står i profil. Og alt på kroppen har fått kjenne litt på tyngdekraften, utenom puppene. :)

Bare antakelser, altså;)

Skrevet

Aha.....hihi, luringen du:-D nå må jeg se på de andre bildene!

kan du virkelig se arr, altså ?

Skrevet

Ja, så vidt, en skygge av arr, spesielt på det venstre. Men de så veldig fine og naturlige ut, hun har sikkert bare en b-cup. Men det ER silikon:P

Skrevet

nå heller jeg mot Adele, ja! :-D

jeg titta på de andre bildene, og puppene ser like runde og perfekte ut i alle vinkler. men kan ikke se arret, da;-)

men det var da en særdeles vellykket silikonaffære, eller hva ? :-D

Skrevet

wow, det er kult at silikon kan se så naturlig ut! Veldig flott:-)

Skrevet

Ikke godt å si :) Om det er silikonpupper så er de kjempe fine i hvertfall. Kunne godt tenkt meg å ta silikon om jeg visste resultatet ble så naturlig ;)

Hilsen en uten pupp etter å ha ammet 2 barn. (da mener jeg null pupp)

Skrevet

Da er vi 2........:-)

Det er så ekkelt å ikke ha pupper! Føler meg...tja....flatbrysta og mindre kvinnelig.....blant annet.

Skrevet

er rimelig sikke på det er bilde av HI som fisker etter komplimanger ;)

Skrevet

hehe, det tenkte jeg faktisk ikke på:-D

Skrevet

Jeg tror det er silikon. Men de var fine,da :)

Skrevet

Alle vet jo at Camilla har silikonpupper.

Skrevet

Jeg må virkelig le av alle dere som får sjokk over at silikon kan se så naturlig ut. Mange her inne har små silikonpupper som knapt synes, og de som har våget å si at deres egne plastpupper ser naturlige ut, har fått en real hudfletting av bitre dibere om at silikon kan man se med et halvt øye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...