Gå til innhold

Hva spiser du på pannekakene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tomatsuppe med makaroni og egg først, så pannekaker med jordbær- eller blåbærsyltetøy eller sukker og sitrondråper. Melk å drikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bblåbærsyltetøy :o)

Is hvis det er som dessert.

Skrevet

Jeg bruker bare sukker, med bacon til.

Mannen min bruker blåbærsyltetøy og lønnesirup i tillegg, skjønt ikke alt samtidig ;)

Skrevet

sukker eller blåbærsyltetøy.

eller så hender det jeg lager fylte pannekaker. da ruller jeg inn stekt kjøttdeig og løk i pannekakene, og legger de i ildfast form og gratinerer i ovnen

Skrevet

Jeg har sitronsaft og sukker på, mannen min har lønnesirup. Så jeg har fransk variant og han amerikansk...

Skrevet

Sukker og bacon???? Sorry, men syns ikke det hørtes noe særlig fristende ut... Her er det enten smelta ost og røkt skinke, eller syltetøy/ sukker. Mmmm...lønnesirup på hørtes DIGG ut;)

Skrevet

enten uten noe på, blåbærsyltetøy, bringebærsyltetøy eller sukker.

Skrevet

Det er forresten en dessert ting her. Skal det være pannekaker til middag lager jeg dem ute sukker og fyller i dem med f.eks karbonadedeig (stekt) med kjøttdeigsaus, mais osv og ruller sammen mange og gratinerer i ovnen med ost på.

Skrevet

-Syltetøy, enten alene eller med krem eller rømme

- Sirup eller lønnesirup

-Sukker

Også hender det vi har bacon sammen med sukker eller sirup.

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Fleskepannekaker. Ikke noe bacon TIL, det skal være inni. Av og til har jeg litt sukker på også, men spiser dem helst uten noenting.

Mannen spiser fleskepannekaker med jordbærsyltetøy, det syns jeg er litt rart da=P

Skrevet

fleskepannekaker har jeg enten litt sukker på eller litt syltetøt.. valige har jeg smør og sukker eller bare syltetøy.. sambo har for det meste sukker på. vesla har litt syltetøy.

Skrevet

jeg er oppvokst med kokte poteter,sukker,flesk og blåbær til pannekakene:)

Har nesten aldrig pannekaker,men gutta bruker sukker på..

Skrevet

ketchup lærte jeg av noen når jeg var liten, men jeg er den eneste som har på det i familien

Skrevet

Litt sukker,blåbærsyltetøy og masse bacon. Samtidig ja,nammis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...