Tokatter_USA Skrevet 6. august 2009 #26 Skrevet 6. august 2009 Tomatsuppe med makaroni og egg først, så pannekaker med jordbær- eller blåbærsyltetøy eller sukker og sitrondråper. Melk å drikke.
Hikken Skrevet 6. august 2009 #27 Skrevet 6. august 2009 Bblåbærsyltetøy ) Is hvis det er som dessert.
stjertløvetann Skrevet 6. august 2009 #28 Skrevet 6. august 2009 Jeg bruker bare sukker, med bacon til. Mannen min bruker blåbærsyltetøy og lønnesirup i tillegg, skjønt ikke alt samtidig
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. august 2009 #29 Skrevet 6. august 2009 sukker eller blåbærsyltetøy. eller så hender det jeg lager fylte pannekaker. da ruller jeg inn stekt kjøttdeig og løk i pannekakene, og legger de i ildfast form og gratinerer i ovnen
Gjest Skrevet 6. august 2009 #30 Skrevet 6. august 2009 Sukker, syltetøy eller bacon, men ikke samtidig ;-)
Mamma´n til lillemor Skrevet 6. august 2009 #31 Skrevet 6. august 2009 Jeg har sitronsaft og sukker på, mannen min har lønnesirup. Så jeg har fransk variant og han amerikansk...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. august 2009 #32 Skrevet 6. august 2009 Sukker og bacon???? Sorry, men syns ikke det hørtes noe særlig fristende ut... Her er det enten smelta ost og røkt skinke, eller syltetøy/ sukker. Mmmm...lønnesirup på hørtes DIGG ut;)
Gjest Skrevet 6. august 2009 #34 Skrevet 6. august 2009 enten uten noe på, blåbærsyltetøy, bringebærsyltetøy eller sukker.
Gjest Skrevet 6. august 2009 #35 Skrevet 6. august 2009 Det er forresten en dessert ting her. Skal det være pannekaker til middag lager jeg dem ute sukker og fyller i dem med f.eks karbonadedeig (stekt) med kjøttdeigsaus, mais osv og ruller sammen mange og gratinerer i ovnen med ost på.
Kaffemocca Skrevet 6. august 2009 #36 Skrevet 6. august 2009 -Syltetøy, enten alene eller med krem eller rømme - Sirup eller lønnesirup -Sukker Også hender det vi har bacon sammen med sukker eller sirup.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 6. august 2009 #37 Skrevet 6. august 2009 Fleskepannekaker. Ikke noe bacon TIL, det skal være inni. Av og til har jeg litt sukker på også, men spiser dem helst uten noenting. Mannen spiser fleskepannekaker med jordbærsyltetøy, det syns jeg er litt rart da=P
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. august 2009 #38 Skrevet 6. august 2009 fleskepannekaker har jeg enten litt sukker på eller litt syltetøt.. valige har jeg smør og sukker eller bare syltetøy.. sambo har for det meste sukker på. vesla har litt syltetøy.
fox`y Skrevet 6. august 2009 #40 Skrevet 6. august 2009 jeg er oppvokst med kokte poteter,sukker,flesk og blåbær til pannekakene:) Har nesten aldrig pannekaker,men gutta bruker sukker på..
MineNydeligeBarn Skrevet 6. august 2009 #41 Skrevet 6. august 2009 ketchup lærte jeg av noen når jeg var liten, men jeg er den eneste som har på det i familien
MammantilPatrick Skrevet 6. august 2009 #42 Skrevet 6. august 2009 Litt sukker,blåbærsyltetøy og masse bacon. Samtidig ja,nammis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå