Malin G. Spann Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg spiser blåbærsyltetøy og flesk. Trodde alle spiste det, men har tydligvis tatt feil?!?!?!?!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Vi har sukker, rørte blåbær eller jordbærsyltetøy på. Har aldri hatt flesk til. Og så må vi har et sort glass med kald melk til. ;p
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 flesk er ikke aktuelt her i huset, men blåbærsyltetøy er nammenam Mannen spiser pannekakene med smør og sukker på
Ranveig R Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Eg har smør på pannekakene mine viss det er til middag ) Is viss det er dessert. Mannen har sukker og bacon, eldste har sukker og lille har ingenting. Begge ungane et bacon til pannekakene, ikkje inni.
Malin G. Spann Skrevet 5. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2009 Ja, samtidig. Trodde det var helt normalt siden stort sett alle jeg kjenner spiser pannekakene slik, men har flere ganger i det siste fått høre at det er en rar matvane.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Enten blåbærsyltetøy,eller kjøttdeig,namnam:) Også smør,det må jeg ha uansett hva ellers jeg har på.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Jeg liker ikke pannekaker da. Men her jeg vokste opp var det søte pannekaker som var tingen. Mannen er fra annen landsdel og der var det fleskepannekaker som var tingen. Hvor er du fra HI?
cherry coke Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Blåbærsyltetøy og bacon eller smør og sukker. Sunt og godt!=) Liker også veldig godt ertesuppe til, men tror ikke det er så vanlig?
Gjest Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 Med bacon og sukker og tomatsuppe ved siden av:) Noen ganger blåbær eller jordbærsyltetøy også, men ikke med bacon da;)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 Mannen min er også vestlending. Og han er som sagt vant med fleskepannekaker...
Koala *g07* Skrevet 5. august 2009 #14 Skrevet 5. august 2009 Jordbær. Ellers vant med blåbær eller sukker.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 5. august 2009 #16 Skrevet 5. august 2009 Jordbærsyltetøy og sukker:) Flesk? Bacon? ALDRI hørt om. Og vi har også tomatsuppe som forrett til pannekakene.
*smula* Skrevet 5. august 2009 #17 Skrevet 5. august 2009 Enten syltetøy (helst blåbær) Eller bacon Men ikke til samme måltidet.
Gjest Skrevet 5. august 2009 #18 Skrevet 5. august 2009 Er også vant med ertesuppe før pannekakene... ellrs brukr vi blåbær til
ce-ci-li-e Skrevet 5. august 2009 #19 Skrevet 5. august 2009 rødt eller blått syltetøy eller sukker er det jeg er vant til, smakte for første gang pannekaker med smør for noen dager siden og det var også godt (alltid tenkt at det er litt unødvendig siden de blir stekt i så mye smør) og på folkehøyskolen for mange år siden spiste vi med flesk og duppe, vet ikke hvordan det ble laget, men godt var det.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 5. august 2009 #22 Skrevet 5. august 2009 Sukker på pannekakene.. Og bacon dersom vi har lagd det. Og selvfølgelig tomatsuppe med pølsebiter eller kjøttboller og makkaroni VED SIDEN AV. (ikke før eller etter... )
-MtG- Skrevet 5. august 2009 #24 Skrevet 5. august 2009 Sukker og flesk(sammen) eller bare sukker. Om jeg har bare sukker så er det godt med tomatsuppe ved siden av for å døyve søtsmaken litt:)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. august 2009 #25 Skrevet 5. august 2009 Jeg er tydeligvis litt rar for jeg spiser de med raspet ost og kokt skinke. Osten smelter og det blir knall godt : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå