Gå til innhold

Drikker dere voksne melk?


Anbefalte innlegg

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Har ikke drukket melk siden barneskolen. Liker det ikke, og tror heller ikke det er sunt å helle i seg litervis med melk om dagen... Bruker melk i mat da, og spiser yoghurt og ost...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke drukket melk på 20 år, minst...klarer bare ikke smaken :-S

 

Men spiser massemasse youghurt, namnam

 

 

Skrevet

Elsker melk!!! Både jeg og mannen drikker opp imot en liter skummet melk hver dag. Iskald må den være. Nam nam:)

Skrevet

Drikker sånn ca 1-2 glass om dagen.. Da jeg var gravid kunne jeg slenge i meg 1,5 liter om dagen, men det var ikke bare fordi det smakte godt, men fordi jeg hadde grusom halsbrann,og det var bare melk som hjalp.. hehe

Skrevet

Her i huset drikker vi masse melk alle mann. Kjempe godt!!!!!!

Skrevet

Nei, jeg drikker ikke melk. Liker det ikke. Da jeg var gravid så måtte jeg ha o boy hver kveld. Det er det nærmste melkedrikking jeg kommer. Jeg spiser mye ost av alle slag, og youghurt da. Mannen min drikker mye melk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...