Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 5. august 2009 #26 Skrevet 5. august 2009 Har ikke drukket melk siden barneskolen. Liker det ikke, og tror heller ikke det er sunt å helle i seg litervis med melk om dagen... Bruker melk i mat da, og spiser yoghurt og ost...
☆aamelita☆ Skrevet 5. august 2009 #27 Skrevet 5. august 2009 Ikke drukket melk på 20 år, minst...klarer bare ikke smaken :-S Men spiser massemasse youghurt, namnam
annemor80 Skrevet 5. august 2009 #28 Skrevet 5. august 2009 Elsker melk!!! Både jeg og mannen drikker opp imot en liter skummet melk hver dag. Iskald må den være. Nam nam:)
jente,jente, ? Skrevet 5. august 2009 #29 Skrevet 5. august 2009 Drikker sånn ca 1-2 glass om dagen.. Da jeg var gravid kunne jeg slenge i meg 1,5 liter om dagen, men det var ikke bare fordi det smakte godt, men fordi jeg hadde grusom halsbrann,og det var bare melk som hjalp.. hehe
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. august 2009 #30 Skrevet 5. august 2009 Her i huset drikker vi masse melk alle mann. Kjempe godt!!!!!!
Eva_81 Skrevet 5. august 2009 #31 Skrevet 5. august 2009 Nei, jeg drikker ikke melk. Liker det ikke. Da jeg var gravid så måtte jeg ha o boy hver kveld. Det er det nærmste melkedrikking jeg kommer. Jeg spiser mye ost av alle slag, og youghurt da. Mannen min drikker mye melk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå