Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, må bare sitte å le her :o) Barn sier så mye herlig :o) Den siste hisorien måtte jeg le høyt av, så skjønt :o) Har noe å glede meg til skjønner jeg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min på snart 3 år har ei venninne i barnehagen som han leker mye med. En dag satt vi i sofaen, og han ser alvorlig på meg. Så sier han: "Jeg og Lotta er ikke kjærester, mamma. Vi bare nusser. Og dytter litt". :)

Skrevet

Dette høres kanskje ikke så morsom ut, men forteller det alikevel.

Gutten min på 5 år, og jeg dro til by'n i går. Bunnprisen var åpen, så måtte innom for å handle noe jeg hadde glemt å kjøpe dagen før. Hver gang vi drar til byen, så spør sønnen min alltid om han kunne få en pølse i brød.

Som oftes får han, for vi drar ikke så ofte. Men i går fikk han ikke. Da ble gutten furten, stoppet midt opp på gaten, la begge hendene på hoftene sine og stirret sint på meg og sa: Mamma, vet du hva som skjer når jeg ikke spiser?

Hva da?, spurte jeg.

JO, jeg dør. For uten mat så dør mennesker. Vil du at jeg skal dø? Siden du ikke vil kjøpe en pølse til meg? Er jeg ikke godgutten din jeg da? Siden du vil at jeg skal dø?, sa gutten.

Jaja, var overbevisende for meg, så han fikk en pølse.

Skrevet

hehehe :o) Det var sånn jeg kunne finne på å si da jeg var liten :o)

Har ett tips til alle: Skriv ned alt det morsomme barna sier og gjør,ned i en bok. Og ha høytlesning fra den i konfirmasjon evt. bryllup o.l :o)

Skrevet

10.09 kjempe god idee :D

Jeg har en dagbok som jeg har skrevet jenvt i fra svangerskapet til nå. Om alt gutten har sagt og gjort. Kjempe morsom å lese ;)

Skrevet

Datteren min på 10 år satt og leste avisen for en tid tilbake.Hun lurte på hvorfor alle var så redd for kaninballer om dagen...hmm.sa jeg kaninballer??? JA..står jo her i avisen...ÅÅ du mener kanibaler??

Jeg lo så jeg nesten tisset på meg..det gjorde hun også!

Skrevet

haha morsom tråd.

jeg fikk såørmålet etter jeg hadde født yngste, av fetteren min om jeg hadde spist morkaken.

Skrevet

Datteren min var 3,5 år da vi var hos farmoren hennes på julebesøk. Det var selskap, og mange andre i familien der også.

Farmor gir henne en stor og fin appelsin. Men hun sier ingenting, bare tar imot appelsinen.

Jeg sier "Men hva sier du da?" Jentungen rekker tilbake appelsinen, og sier til farmora si:

"SKRELL AV SKALLET!"

Alle lo, for det var så uventet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...