Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #26 Skrevet 2. august 2009 Jeg har vært i en god del tradisjonelle bryllup, mange nok til at jeg vet at jeg ikke vil ha et sånt.. Jeg må kanskje fire litt på enkelte ting, jeg har for eksempel mer enn doblet gjestelisten jeg hadde tenkt meg for å få med noen gjester han mente var veldig viktige.. Mange måter å gifte seg på, men det som virkelig teller er jo dagene og årene som kommer etter bryllupsdagen!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #28 Skrevet 2. august 2009 Flott at du har en mann som bryr seg om sånt, kanskje han er gay?.. Jeg er veldig fornøyd med mitt valg når det kommer til min samboer, ingenting å utsette på ham, annet enn at han ønsker seg et stort bryllup, som han ikke skjønner kommer til å "koste" mange timer med planlegging.. HI
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #29 Skrevet 2. august 2009 Jeg har samme ønsker som HI, og sambo har ønsker om det motsatte. Jeg vil ha lite, han vil ha stort. Vi har det luksusproblemet at pga stor familie i tillegg til en klatt med skilsmisser og nye partnere, så vil et bryllup med "bare familie" bli ganske stort- noe jeg er uinteressert i. Jeg velger å avstå fra å bli gift, for å slippe et stort bryllup, selv om jeg godt kunne tenke meg å være gift på papiret. (Et bryllup skal være en lykkelig dag, ikke en dag du føler deg ukomfortabel og malplassert på.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå