Gå til innhold

Alene igjen.. Og minstejenta er 4 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har litt psykopat tendenser.. jeg har vært akkurat der du er nå! og det er så absolutt ikke noe moro! man går på tåhev hele dagen .. du vet aldri hvor du har dem hen.. du vet aldri når du blir forhørt pga enten en tlfsamtale.. noen sms.. chatting på msn.. en tur i butikken.. ett besøk hos familien.. uansett!!

men det du skal tenke nøye over er det han driver med når dere har kranglet.. da er han stille i mange dager og lar deg lide; du trygler og ber og vet ikke din arme råd!! og han har all makt over deg! han har akkurat den makten han ønsker å ha!! da er han på topp!! han vet hva han skal si og gjøre for å få deg akkurat dit han vil! og det du sier om at han "forlanger" at du innrømmer å ha hatt noen på si er så velkjent for meg!! til tross for at både han og du vet at det ikke er sant! tro du meg, om du skulle være så "dum" å innrømme noe som ikke er sant bare for å få han tilbake så vil han alltid bruke det mot deg senere!! alltid!! så sant det kommer en krangel så vil han bruke det mot deg!!

snille deg ikke la deg lure!! du har to vakre barn som fortjener at mamma har det bra !og det vil du ikke få ved å gå tilbake! Jeg gjorde det gang på gang.. tok han tilbake.. og hver gang kom jg lenger og lenger ned i gjørma..

heldigvis hadde jeg ikke barn da!!

snille du.. tenk på barna dine!! de skjønne smilene deres når de ser deg betyr så mye mer enn en mann som lider av sjalusi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...