Lea Laus Skrevet 1. august 2009 #26 Skrevet 1. august 2009 Jeg fikk jo spinalbedøvelse under keisersnittet da;) Men måtte sette inn kateteret på forhånd uten bedøvelse. Og jeg grudde meg ikke i det hele tatt, for det skulle jo ikke være noe vondt. Men det forbanna kateteteret var så sinnsykt vondt!! Var ikke forbredt på det i det hele tatt. Det er det mest smertefulle jeg har opplevd noen gang. Smertene i etterkant av KS'et kan ikke sammenlignes, og jeg tok nesten ikke noen smertestillende, og dro hjem fra sykehuset dag 3. Ser enkelte i en annen tråd her syns det er ubehagelig å sette spiral, men det merka jeg nesten ikke, så vil ikke si jeg har lav smerteterskel igrunn. Når det er sagt så er det nok jordmoren sin skyld. Hun bomma 3 ganger og ødla sannsynligvis urinrøret mitt ganske godt før hun måtte hente en annen jordmor. Hun første tok sinnsykt hard i! Det var vondt helt til jeg fikk satt spinalen. Etterpå krevde jeg at det katereret skulle fjernes før bedøvelsen var helt borte.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #27 Skrevet 1. august 2009 Morsomt. Jeg har prøvd begge deler, og kateter er mer som en irriterende mygg i sammenligning.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #28 Skrevet 1. august 2009 jeg har tatt ks å født vaginalt. å føde vanlig vær jæv vondt der å da men med ks var det vont etterpå-.. så det er jo en forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå