Let's hear it for the boys! Skrevet 31. juli 2009 #26 Skrevet 31. juli 2009 Nice. Jeg vil påstå at det er du, anonym, som er idioten her. For hva er ikke mer idiotisk enn å dømme mennesker man ikke kjenner?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #27 Skrevet 31. juli 2009 Trenger ikke akkurat din tillatelse til å tenke hva jeg vil om mennesker. Linni er ikke et vanlig menneske i gata, hun er en offentlig person. Jeg danner meg tanker om mennesker utifra handlinger og ord - som alle andre mennesker. Og når man oppfører seg så utrolig pinlig som hungjør, så får jeg ondt i meg. Stakkars jente som tror hun ikke kan gjøre annet enn å gni puppa opp i alt hun kan finne på av PR. HUn burde ha brukt tiden på å finne seg en utdannelse, få et grunnlag for resten av livet - noe å falle tilbake på. Hva skal jenta gjøre hvis hun får strekkmerker eller silikonen sprekker etter fødsel? Da er jo hele jævla karrierern hennes gått gaiken. Ønsker du at datteren din skal bli glamourmodell istede for å ta seg en utdanning og finne seg en sikker jobb? Det vil ikke jeg.
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. juli 2009 #28 Skrevet 31. juli 2009 Jeg ser at du prøver å si noe, men jeg får bare med meg blablabla. Se litt på deg selv, du.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #30 Skrevet 31. juli 2009 Liker Linni jeg, virker som en ærlig og glad jente. Alltid positiv og sympatisk. Har lest en del på bloggen hennes, og har et bra inntrykk av henne. Go Linni!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #31 Skrevet 31. juli 2009 Hallo, det er jo dritkult med bilsete fra HTH, de kommer i rustfritt stål med isdispenser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå