Gå til innhold

Herregud Linni Meister er dust!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på bloggen hennes at de har mottatt gratis bilsete fra HTH, de må sikkert markedsføre en reklamekampanje, men den dama der stiller nok opp på det meste bare hun blir markedsført. Tenker ikke mye med hue den dama altså. Hadde vært flau om jeg var sammens med ei sånn dame, hun er jo pr kåt deluxe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke bare det da at du er litt missunelig på at hun fikk det gratis og ikke du ? ;)

Skrevet

Hehe, jeg vil ikke hatt gratis bilsete fra HTH... Tror ikke det er akkurat det de er best på;) Spør meg heller om et kjøkken fra HTH;)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Det er sånn bilsete med innebygd kjøkken... kan varme mme i bilen :-p

Skrevet

HTH bilstol Hihi Nei, takke meg til min HTS ;-O

Skrevet

Helt seriøst så skjønner jeg ikke hvorfor alle hater dama så mye. Dere kjenner henne jo ikke. Tror media fremstiller henne på en helt annen måte en hun egentlig er. Uansett sånn tråder er helt på tryne av voksene folk. La nå hun være som hun er

Skrevet

Skjønner ikke jeg heller. Traff henne en gang for 2 år siden,og hun var en superkoselig jente!

Skrevet

Det er kun HI som har skrevet noe om det her, vi andre har kommentert at vi ikke ville ha bilsete fra HTH, uavhengig av hvem eller hva som har gitt Linni Meister bilsete:)

Skrevet

Signerer eda. Jeg er anonym 12:13 og jeg har ikke kommerntert Linni, bare setet fra HTH Hihi.

Forøvrig så syntes jeg Linni er en kul dame jeg også.

Skrevet

Ups! Skrivefeil. Kommerntert = kommentert

Skrevet

Sikta til HI og de som kommer til å komme med kommentarer etterhvert:P Kjenner jeg dib rett kommer det ganske så snart skal du se:P

Skrevet

Høres ut som en smart dame du HI, virker veldig oppegående, NOT!

Sånne som deg som er et stort problem for samfunnet! Kan ikke glede seg over at noen har det bra.

Få opp øya a, halvfeite dundre som skulle helst vært Linni selv!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Herregud så slem du er hi.

Skrevet

Var inne på bloggen og skummet litt nå, synes Linni virker som hvilken som helst annen vordende mamma jeg. Virker ikke spesielt tett for å si det sånn. Hun har kanskje en stil jeg ikke hadde valgt selv, men det finner jeg fint lite provoserende. Tror gutten hennes får en god mamma og om jeg var henne hadde jeg tatt i mot bilsetet med et smil. Det er en ærlig sak, hun får det og forteller om det på bloggen... Ingen big deal.

Skrevet

Det virker hvertfall ikke som det er mye ondt i henne :-)

Og hi, hvis du ikke tåler dama må du bare slutte å lese se&hør og bloggen hennes...

Don`t be a hater!

Skrevet

haha Linni er en smurf! Blond smurf. Seriøst, samboern hennes blogger for henne slik at "vi andre" får et greit bilde av henne. Visste dere det?

Jeg ville heller ALDRI hatt bilsete fra HTH haha jeg ler meg i hjel.

Skrevet

Syns Linni virker veldig sympatisk og trivelig jeg :) Og hun som alle andre gleder seg stort til å bli mamma. HI er nok misunnelig. Iallefall bør HI slutte å bry seg om ting hun/han ikke har noe med.

Skrevet

hva skjedde med å ikke dømme noen før man kjenner de?

så vil si at man ikke bør tro på alt i media, det har ikke mange her forstått

Skrevet

Er man dust om man sier ja takk til et gratis bilsete? Jaja, da har jeg tydeligvis misforstått en god del.

Synes forresten at Linni Meister virker som en helt vanlig, trivelig jente. Har faktisk lest bloggen hennes av og til, og det som slår meg mest er at hun setter familie svært høyt og gleder seg tydeligvis noe voldsomt til å bli mamma selv. Hva er det som er så galt med det?

Skrevet

Haha, når ble det vanlig å brette seg ut for alle og enhver mann? får se om dere syns det er like koselig og vanlig hvis det var en av deres døtre :P Når det er mere silikon en iq i ei dama, så vet man hvordan vei det går..

By the way, har og møtt hun. Koselig jente, men synes fortsatt det er trist at det ikke er "mer i hun" for å si det slik.

Skrevet

Hva i alle dager har det med deg å gjøre? "Synes det er trist at det ikke er "mer i hun." What? Trist for hvem? Så lenge hun selv er lykkelig er vel det alt som betyr noe, ikke sant?

Skrevet

Hun vet jo ikke bedre stakkars.. Alle idioter kan jo være lykkelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...