Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #26 Skrevet 30. juli 2009 Jeg er ikke døpt, ikke konfirmert, begge foreldrene mine står i statskirken. Jeg skulle da "automatisk2 meldes ut av statskirken ved fylte 18 år, jeg er nå 30. Jeg har vært på menighetskontoret og meldt meg ut 4-FIRE ganger i løpet av de siste årene. Snakk om relgionsfrihet!!!! Jeg tørr rett og slett ikke sjekke en gang til, for da tror jeg at jeg kommer til å anmelde den norske kirke for brudd på en av mine grunnrettigheter gjennom Grunnloven, som sier at jeg har full relgionsfrihet i Norge. Iflg statskirken har jeg nemlig ikke det......
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #27 Skrevet 30. juli 2009 Da syns jeg faktisk du skal annmelde de for det. De oppgir feile tall i forhold til hvor mange medlemmer de har og krever statsstøtte for de.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #28 Skrevet 30. juli 2009 14.01 Er dette sant?!?!? Dette går da slett ikke an! Jeg hadde jaggu meg gjort noe med dette. Skal melde meg ut selv, skal på kontoret i morra, og da skal jeg spørre dem om hvorfor ting som dette skjer, så skal de få svare for seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå