mamarama og lille banan Skrevet 30. juli 2009 #26 Skrevet 30. juli 2009 Here you go, Anonym 10:23: http://www.kirken.no/?event=doLink&famID=3173
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #27 Skrevet 30. juli 2009 for en frekkhet, hva kommer det av at noen blir innmeldt igjen å igjen når man melder seg ut?? har ak vært med utmeldingspapirene mine.å hvis jeg jeg drive å melde meg ut i tide å utide er det jo trakasering!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #28 Skrevet 30. juli 2009 HI her. Mye av det som fortelles he er jo hårreisende!! Hvis mye av dette stemmer,så .. Ja.. Hva kan man si.. Jeg stikker ned på kirkekontoret sporenstreks. Personlig synes jeg det er bullshit at man skal drive å styre med å melde seg ut og styre med masse papirer i tide og utide, for noe man blir "tvingt" inn i!! Det er heeelt upassende! Og slapp bare av dere kirkegjengere, som absolutt skal ha dette kirkerøklet for dere selv. Har ALDRI tenkt å gifte meg i kirka (tror ikke på ekteskapet...), much less døpe barna mine der. (Wtf, whyy?), Begravelsen til faren min ble jeg tvunget til å ha der, så kan vel ikke gjøre så mye med det desverre.. DESVERRE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå