lilja70 Skrevet 17. august 2009 #26 Skrevet 17. august 2009 Hehehe, dib skulle hatt en delete-button. Nuvel, altså Ja!!! Dere har så rett, jeg er heilt prima på smalltalk, derfor funker fb for meg. Men jeg er så sliten, kvelden går med til å se på tv med lyden lavt så ikke hodepina skal ta heilt knekken på meg. Likevel, jeg vil jo ikke miste mine vel 200 aller nærmeste venner:-D, så da er svaret statuslinja på fb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå