WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 27. juli 2009 #26 Skrevet 27. juli 2009 Å dra over musikken: Hovedvinduet i iTunes viser biblioteket, altså musikk du ønsker å legge til iPoden. Klikk en gang på en sang (evt. hold ctrl nede og klikk på flere) - da blir de(n) sangen(e) blå. Klikk deretter og HOLD NEDE I DET BLÅ, hold fortsatt nede og draaaaa musepekeren over til iPoden i venstremenyen. Du "hoder nå" i alle sangene du merket med blått, og når musepekeren nå "treffer" iPoden kommer det opp et liiiite plusstegn. Slipp musa, og de markerte sangene hopper over til iPoden.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. juli 2009 #27 Skrevet 27. juli 2009 Trudde ikke jeg var så dårlig på tekniske saker, men jeg og har sliti med iPoden min...lest bruksanvisninga har jeg også gjort =P Men nå var det mange tips nedover her jeg skal prøve - takk!
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #28 Skrevet 27. juli 2009 YES!!! Tror jeg har skjønt litt nå hehe. Etter ein pose med smash først for å roe ned cella mi først hehe,begynte å bli greit kokt i topplokket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå