Gjest Skrevet 27. juli 2009 #26 Skrevet 27. juli 2009 Nei, det ser jeg helst at jeg eller mannen min gjør.
frk Nilsen Skrevet 27. juli 2009 #27 Skrevet 27. juli 2009 Enig med Twintipp og (S)TinkerBelle<3 her... Om noen føler en trang til å gyve løs på den endeløse sktiientøyskurven, så værsegod :-P
Ranveig R Skrevet 27. juli 2009 #29 Skrevet 27. juli 2009 Velbekomme, gjer meg ikkje ein dritt (no pun intended ;-p)
Alba44 Skrevet 27. juli 2009 #30 Skrevet 27. juli 2009 Nei, undertøyet ønsker vi vaske selv Syns jeg ser svigermoren min gjøre det...hehe..helt utenkelig.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juli 2009 #33 Skrevet 27. juli 2009 Skittentøyshaugen min er ikke endeløs, den er heldigvis tom nå ) Hadde jeg hatt lass på lass, så skulle jeg vurdert det... hehe Nå skal jeg gjemme resten av undertøyet som blir skittent...
Bettybu Skrevet 27. juli 2009 #34 Skrevet 27. juli 2009 En ting er å vaske mitt eget (under)-tøy,...men vaske andres?? Jeg hadde tatt på meg engangshansker... Hehe!! Syns det var ille nok de 14 dagene jeg var på sykehuset etter fødselen dvs keisersnitt!! Sende hjem truser med blod?? ( Jada, svigermor har selv født tre barn!!) Mannen min jobbet, og kom på sykehuset etter jobb... Så han hadde dårlig tid til klesvask...(..og mindre erfaring!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå