meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 NEI! Utenom mannen da, han kan få lov. Ingen andre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Seff med unntak av mann/samboer ) Hehe
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Nope,det skal jeg vaske selv! Mannen i hus får ikke vaske noe av mine klær,han suger i å vaske klær,så jeg vasker alt her hjemme hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Problemet er nemlig at jeg har sagt til svigermor at hun ikke trenger å vaske undertøyet mitt, fordi jeg syns det er litt for personlig... men hun hører tydeligvis ikke på det øret....
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Mannen ja, evt profesjonelle pleiere om det av en eller annen grunn skulle være nødvendig, ja. Alle andre. NEI!
Sjefsmegga Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 Kan si det slik at hvis noen feks svigermor hadde balnda seg borti mitt skittentøy så hadde det vært en ren krigserklæring og denne dama her hadde gått i skyttergrava. Men svigermor er en klok kvinne heldigvis, og jeg vasker selv skittentøyet vårt. MIn mor derimot, kan til nøds ha akseptert hennes hjelp i en krisesituasjon hvis jeg var sengeliggende og mannen borte.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juli 2009 #11 Skrevet 27. juli 2009 jammen er det virkelig nødvendig at jeg må LEGGE VEKK skittentøyet for at hun ikke skal vaske det? Må jeg vaske det så fort det blir skittent? Hvorfor ikke bare la det være da??? Hehe, kjenner jeg blir matt!! Jeg kunne også tatt imot hjelp om jeg ikke var istand til å gjøre det sjøl....
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 Nei. Her kommer begge bestmødre på besøk og drikker kaffe og koser med barnebarna. Helt greit at ingen av de hjelper til siden de ikke blander seg i hvordan vi gjør ting heller.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juli 2009 #13 Skrevet 27. juli 2009 Svigers er her, og skal være her en uke serru... så ho blir så rastløs om ho ikke får hjelpe til med noe...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 27. juli 2009 #14 Skrevet 27. juli 2009 Helt greit for meg. Har ikke noe hemmelig i det.
Norwegian by injection Skrevet 27. juli 2009 #15 Skrevet 27. juli 2009 Bare om det er min mor, søster, tante eller bestemor. Ingen andre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juli 2009 #16 Skrevet 27. juli 2009 "heldig eier"... det er ikke noe hemmelig i mitt undertøy heller, bortsett fra at jeg ikke syns noe om at andre peller på det
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juli 2009 #17 Skrevet 27. juli 2009 Ja, he he, det gjør meg ingenting!! Hvorfor det? Svigermor vasker, og bretter mitt undertøy! Deilig, så slipper jeg det. Og skulle det væra et bremsespor i trusa, så bryr jeg meg ikke om det. Sikkert ikke revolusjonerende for henne det, når hun er over 70:))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. juli 2009 #19 Skrevet 27. juli 2009 Hehe. Her henger jeg meg på twintipp altså! Så deilig å få det gjort da. Hadde vært overlykkelig. Skittentøyshaugen tar jo aldri slutt så det blir sikkert nok av truser du får vaske selv!!
LadyLuck & Skrevet 27. juli 2009 #20 Skrevet 27. juli 2009 nope.. Men har sin grunn.. Store mage tarm problemer (under utredning), så undertøyet mitt tar jeg meg av selv
anjaslilje Skrevet 27. juli 2009 #22 Skrevet 27. juli 2009 iallefall ikke svigermor!! jeg vasker det selv. mannen vasker ikke klær. men han ahdde fått lov. men ingen andre.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 27. juli 2009 #24 Skrevet 27. juli 2009 hehe, ja ettersom jeg bodde i 2.et hos mine svigerforeldre etter jeg hadde vært sammen med mannen min i 8 mndr, vasket hun undertøyet mitt. Vi har et godt forhold da, men det var ganske rart. MEN, det verste er at svigerfar hengte opp stringtrusene mine på snora! Han spurte svigermot hva i alle dager de trådene var. Han hadde jo bare 2 sønner, og svigermor brukte ikke akkurat sånt undertøy:) På toppen av det hele, ble selvsagt dette tatt opp i talen til svigermor i bryllupet med over 50 stk tilstedet.. kan ikke si at jeg var VELDIG høy i hatten da...
CMH Skrevet 27. juli 2009 #25 Skrevet 27. juli 2009 Bh er greit. Truser er ikke greit! Føler det blir litt privat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå