Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #26 Skrevet 26. juli 2009 Det finnes ikke gode alkoholfrie viner nei..
Let's hear it for the boys! Skrevet 26. juli 2009 #27 Skrevet 26. juli 2009 Maa nesten le litt. Hahaha. Satt i en park i Amsterdam med familie og venner i dag, og sa noe saant som dette til min kjaere: "Hadde de snerpete damene paa dinbaby sett dette hadde det blitt huskestue i flere uker." Hva er det foerste jeg ser naar jeg logger meg paa? Jo, en traad om foreldre som drikker med barna. Det ble drukket baade vin og oel. Latteren satt loest hele dagen og baade store og smaa koste seg glugg ihjel. Jeg er gravid, saa dessverre ingenting paa meg. Men hadde jeg ikke vaert det, ville det ha helt sikkert ha gaatt noen glass paa meg og. Alle andre rundt oss hadde med seg vin eller oel, uansett om barna deres var ett eller ti aar gamle. Kjempe god steming, og jeg kan virkelig ikke se hva som er galt med det i det hele tatt! PS: Jeg saa til og med en joint eller to... Iiiiiik!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #28 Skrevet 26. juli 2009 Helt på nett med bolledeig. Det har utviklet seg en dib kultur som er pietistisk, de har bv som politi og tror i sin selvforherligelse at de vil få tollerante barn ut av utollerant oppdragelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå