Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 24. juli 2009 #26 Skrevet 24. juli 2009 Herregud, noe så patetisk som dette har jeg ikke hørt på lenge. Hva vet vel du om hvorfor alenemødre er alenemødre?? Det har kanskje ikke falt deg inn at det er andre faktorer som spiller inn enn å ha hatt seg med den deiligste gutten på diskoteket for så å bli gravid med han? Dessuten om det er noen alenemødre som har gjort det får det være dems sak og ikke din vel? Og når du kommer til at du syns enkelte her er så bitre og bitchy mot hverandre, hva er du mot alenemødre da, og de som mottar sosial stønad/trygd fra nav? Motsier deg selv hele tiden, jævlig unødvendig å tråkke ned på mennesker slik, er faktisk mange som blir støtt av dette! Skjerpings HI!! Hilsen fra ei som har vært alenemor.
kokosyklus Skrevet 25. juli 2009 #27 Skrevet 25. juli 2009 Hurra:) Veldig bra innlegg, TinkaGrl! Nå bannlyses du sikkert fra DIB. Har ikke lest svarene du har fått i denne tråden, men har vært her inne så mye tidligere at det kommer ikke som noe sjokk hvis folk truer med å anmedle deg til barnevernet eller enda verre- MODERATOR - for upassende innlegg:) -applaus-
kokosyklus Skrevet 25. juli 2009 #28 Skrevet 25. juli 2009 jeg er overasket:) Voksen gjeng på dib for tiden:)
___ Skrevet 25. juli 2009 #29 Skrevet 25. juli 2009 Jeg tror du tar feil. De fleste her inne er helt vanlige mennesker som har gode og minder gode dager. Det vesentlige er at det er natulig å bruke forumet til å spørre om ting man ikke vet, få ut frustrasjon og ta opp ting som er problematisk. Deremed kan folk virke litt dummere enn de egentlig er og sikkert litt bittrere også. Det er ikke ofte jeg gidder skrive inlegg om at alt er som det pleier, lønna kommer inn til fast tid, bilen starter om morgenen, jeg har sovet godt og mannen ryddet opp etter frokost. Likevel er det sån hvedagen som regel er. Tenk så kjedelig om det kom 2000 innlegg av den typen hver dag. Det er rett og slett ikke sånforumet skal fungere.
Molait Skrevet 25. juli 2009 #30 Skrevet 25. juli 2009 tillab, her brukes det gjerne i den sammenhengen og og der krysset jeg sikkert too much og-haha
Molait Skrevet 25. juli 2009 #33 Skrevet 25. juli 2009 Gubben er her fortsatt, mulig det er derfor jeg er bitter? Drekker til stadighet jeg. Mest med andre som er gift/sambo, med økonomien i orden. Råd til mer drekka da vøtt I uka er unger på skole og bhg så hæler dem noen timer i helga. Sier likevel ja takk dersom noen spør om å få ha dem.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 25. juli 2009 #34 Skrevet 25. juli 2009 Haha... dette var vågalt ;-) Men jeg synes kanskje at janteloven er godt synlig her inne. Man for fort melding om at man er naiv eller hysterisk hvis man er lykkelig gift, har flinke og snille barn, lever sundt og er fornøyd med eget utseende og hverdag....
CMH Skrevet 25. juli 2009 #35 Skrevet 25. juli 2009 Ja, hvem vil vel ikke ha penger? Penger er alt. Jeg kn***a en type på by'n og ble gravid, jeg teksta han og vi ble shærster. Når ungen ble født stakk han, seeefffs. Å han var skikkelig heit assa. Nå lever jeg på trygda og matkuponger og har barnevernet hengende i beina siden jeg drikker, og derfor ølvomma ) Ut i helgene må man såklart, hva ellers har man venner og familie til? Så ja, SÅKLART har du rett, du traff spiker'n på hodet du assa! Hilsen meg, som egentlig er ironisk. Har barn. Er i et passe stødig forhold med et sunt forhold til både alkohol og det å gå ut i helgene med venner som forøvrig både er single og i forhold. Og som synes at sånne som deg burde tenke seg litt om før hun skriver om hvem som egentlig er bitter her. Synes forresten ingen innlegg her inne passer dine beskrivelser forøvrig Så kanskje det er deg selv du egentlig sikter til?
mylittlecat Skrevet 25. juli 2009 #36 Skrevet 25. juli 2009 Hehe, dette var da voldsomt... Har overhodet ikke det inntrykket av folk her inne. (helt ærlig tror jeg ikke du heller har det, men er ute etter å lage et "blestinnlegg") Du fikk det litt til iallfall) ;o) Derimot syns jeg oftere jeg ser enkelte her inne som virker til å synes dem selv er finere og bedre enn andre! (ja, såkalte bedrevitende) DET irriterer meg, mennesker som ikke har respekt for at det finnes annerledes meninger enn di har, og at ting kan gjøres på andre måter enn akkurat hvordan di tenker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå