Gå til innhold

Er enkelte her litt bitre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager overskriften, men fant ikke noe mer passende.

Må si jeg stusser over enkelte ting ved dette forumet her.

For det første; utrolig mange av dere virker så himla opphengt i pengestøttene man får som gravid. Penger, penger, penger og penger.

I tillegg til det så virker flere (ikke alle) så innmari sure, bitre og grinete (nei, har ikke blitt "angrepet" av noen her, så føler meg ikke støtt, men ser hvordan enkelte her svarer folk).

For det tredje: Er de fleste av dere alenemødre?

Virker som om svært få lever i stødige forhold, hvor forhold/samspill og barnet/a DERES står i fokus.

For meg virker det som om flere her er etterlatte, har fått på seg på seg en unge med en "deilig" type, og sitter nå med skjegget i postkassa (derfor all denne bitterheten kanskje?).

Hadde vi ikke bodd i Norge kunne dere godt passet inn i følgende bilde; Boendes i campingvogn, med bleka, tørt og jævlig hår, bollemage (hvor dere igjen trygler staten om en mageplastikk), kjøper mat med kuponger (eller sosialstønader), lever og ånder for helgene da foreldrene eller vennene dere tar dere av ungen dere (angrer på at dere) fikk slik at dere får hatt dere både en drink og littegranne kn*****g.

Si meg, tar jeg helt feil damer? :)

Hilsen meg, som har barn. Som er i et stødig forhold, og som ikke lever og ånder for utelivet/fylla med såkalte "gode venninner" (som også har blitt etterlatte - derfor dere holder sammen vel?) og som syns enkelte her virker rimelige patetiske... (men og noen oppegående da. Dog ikke så mange).

I LOVE YOU ALL :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aiiii..

Lykke til videre.

Noen menneskekjenner er du helt klart ikke.

Skrevet

Uff da...

Ha en god kveld videre!

Skrevet

Hahaha, unskylder overskriften, også blir det liksom såååå mye bedre nedover i innlegget. På seg selv kjenner man andre sier bare jeg;)

Skrevet

Signerer den andre som har svart her..

Også vil jeg si god bedring!

Skrevet

Hva betyr kn*****g....

mulig jeg er teit, men kan noen forklare?

Skrevet

Teiteste jeg har hørt på lenge......... du har jo ikke peiling

Skrevet

fy flate.... er det mulig?

du bør være klar over at det du skriver her lett oppfattes utrolig støtende for oss som er alenemødre! du har seriøst lite innsikt!

Skrevet

Aaaahhh I see...

Ikke så vant til å bruke slike ord jeg.

Skrevet

der har du meg vøtt.

skål!!!

eller ? syntes nå kanskjedu virker litt sur/ bitter i innlegget ditt.

Skrevet

Hey!!!!

Hva er galt med å bo i en trailerpark og ha bleket hår?? Og når ble det lizzzom teit å røyke rullings og k****e hver helg?

Søren tute altså...er vel stereotyp alenemor jeg da=)

Skrevet

Ha haha klart du vet det da:-))

Har vært sammen med mannen min i ti år og vi har vel aldri brukt det uttrykket når vi har gått til sengs:-) Too Much Info?? He he he he..

Skrevet

hehe, veldig enig Drømmer om... Er mannen din på flørter'n med en lekker alenemor eller, HI?

Skrevet

Jeg bruker det ikke i den sammenhengen, det hadde tatt seg ut. Kanskje gubben ville synes det var litt spennende?!

*flire*

Og foreløpig er det ikke too much, men det er i faresonen;)

Skrevet

Oida.... Hva vil du egentlig med dette?

Skrevet

Oki, jeg ble så opphengt i K******g så jeg glemte å kommentrer innlegget.

He he ganske så bra fantasi:-)

Klart noen her er etterlatt, klart noen er aleneforsørger, noen har dårlig råd, noen er helt avhengig av navs stønader, og noen av oss lever helt vanlige liv. Sånn er det her og sånn er det i samfunnet generelt.

Ja, sånn er det med den saken, som nissemor sier:-)

Kanskje du ikke jobber som Head-hunter HI ???

Skrevet

Ja ja, noen må jo ha ut frustrasjonen sin tydligvis.

Jeg har aldri tenkt over at det skal være noen overflod av alenemødre her. Uansett hadde det ikke vært så rart, vi som lever i forhold har ofte selskap av partneren sin på kveldstid. Kan ikke være lett å være alene med barna, blir ensomt på kveldstid blant annet. Veldig greit med ulike forum som dette da. Håper dagen i morgen ser lyser ut for deg som skrev hovedinnlegget i morgen.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Det er sikkert mange her som er litt bitre, men de færreste topper vel deg?

Skrevet

og borte ble ho.....

tror ikke dette menneske har vært så mye innom på forumene her,for her er vi vel fifty-fifty tror jeg....

egentlig sårende innlegg for alenemødrene,jeg er litt lei på hakkinga som de stadig må gjenomgå..

det som mange ikke tenker på at det er som regel en god grunn til at en velger å være alene,det er ingen dans på roser.

synes det er fint at mange velger trivsel til barnet og seg selv, ifht å skulle leve med en udugelig mann (i damens øyne)

Skrevet

Du har i alle fall rett i en ting TinkaGrL; enkelte her virker rimelig patetiske. Ta en titt på innlegget ditt igjen når du har ramla ned fra den rosa selvtillitsskyen du tydeligvis sitter godt planta oppå så skjønner du nok hvem JEG snakker om ;)

Hilsen ei som nå skal gå å stæsje opp det tørre, bleika håret, ta på seg nettingstrømpebuksa og horestøvlettene før hun tripper ut av campingvogna (som forøvrig står godt parkert i hagen til foreldrene) og ut på byen for å finne seg et dugelig mannebein for natta. Burde ikke være så vanskelig siden jeg har rimelig få (nærmere bestemt ingen) krav til hva jeg putter i meg både den ene og den andre veien. Ps; unga sover forresten i vogna med babycallen med dårlige batterier plassert inne hos foreldra mine.

Ps: til å være såpass frittalende er du rimelig kjedelig som ikke engang tør å skrive knulling uten x antall ***!

Skrevet

Hahaha...jeg kan ikke annet enn å le av innlegget ditt, så saklig:)

Rart å se et sånt innlegg på skravle, er jo typisk anonymforum innlegg dette her..:)

Skrevet

takk for en fin avslutning på en kveld der jeg føler meg nok sett ned på av verden fra før.

ingen i verden er vel så bitter som du høres ut her iallfall.

teite,dumme dame som føler seg bra av å rakke ned på andre uskyldige.

og nei, jeg er ikke noe sånn som du tror, har ikke vært ute på byen på snart to år jeg.

vet du- hadde du sagt det der til meg, face to face, da tror jeg jammen du hadde fått deg en på trynet..og det vel fortjent.

-alenemor-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...