Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #27 Skrevet 24. juli 2009 Vel...selv om jeg kan mye om Frp og støtter dem i mange saker så stemmer jeg som sagt ikke på dem! jeg stemmer Høyre..fordi mange saker de har er lik Frp..og fordi de er riktige for meg og mitt liv. I denne livsfasen! sånn er det! Men synes faktisk Frp har gode saker.. men som sagt...grunnleggende uenighet med dem i Israelssaken og ekteskapsloven gjør at de ikke er et alternativ. Men Ap får jo heller ikke flertall akkurat.... de samarbeider jo med to andre partier nå..for å få igjennom en brøkdel av Ap-politikken...mye kamelsvelging for å få gjennomført andre ting.. Er dette greit for en Ap-velger?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #28 Skrevet 24. juli 2009 Min familie er det viktisgste i mitt liv, men jeg forventer alikevel ikke at Norge skal føre en politikk som passer best for meg akkurat slik min status er pr 2009. Hvis du fjerner noen skylapper så skjønner du kanskje litt mer om samfunnsøkonomi. Min egen far er frp-velger. Han er meget inteligent, men dessverre utrolig lat og velger alltid den enkleste veien. Slik er frp-politikken også. Kortsiktig.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #29 Skrevet 24. juli 2009 Hahaha Ingen greier å svare på hovedinnlegget!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #30 Skrevet 24. juli 2009 jeg svarer ikke på hovedinnlegget for dett er uvesentlige saker for meg...som faktisk ikke er helt riktige heller om du leser partiprogrammet til Frp...så litt usaktlig er det gitt..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #31 Skrevet 24. juli 2009 enda et gullkorn: "Fordi det er uvesentlige saker for" gjett hvem, "meg". lol
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #32 Skrevet 24. juli 2009 ok...ombestemte meg..og skal svare på noe av det.... å legge ned skoler, for å bygge ut diverse fritidsaktiviteter? Hvor har du dette bra??? Frp vil effektivisere skoler slik at man i en liten kommune feks ikke har 4 små skoler men heller en stor....fornuftig samfunnsøkonomi der resten av pengene kan brukes feks til barnehage eller helsevesen..... å privatisere alt i Norge, slik at vi må begynne å betale for offentlige tjenester, som i USA? privatisere alt har aldri vært på tale.... men konkurranseutsette endel ting..men dersom feks kommunen sine "firma" er best..så vinner jo de anbudet og får drive ulike tjenester..hvorfor er feks kommunale foretak redde for å måtte bli målt mot andre private? er de ikke gode nok? effektive nok? kostnadsbesparende nok? de beste "firmaene" vinner..privat eller kommunalt.... ( ref os kommune med en kommunal og en privat avdeling på samme sykehjem...) å bruke av oljepengene, som vi sparer på, slik at vi skal greie oss gjennom situasjoner som finanskrisen? Bruk av oljepenger til feks å ruste opp veinettet i Norge..man får økt veistander, får kanskje ned ulykkesstatestikken samtidig som mange mennesker blir sysselsatt og slipper miste jobben og ha lite penger under finanskrisen. De vil bruke pengene i bransen som bygg og annlegg for å slå to fluer i en smekk. Bergen kommune bruker sin "krisepakke" til det samme og skal nå bruke mange millioner på å ruste opp kommunale skole og barnehagebygg og sysselsette mennesker. er ikke dumt å bruke litt penger og få mange ganger igjen for dette. Dette er jo samfunnsnyttig er det ikke?? slippe å miste jobben med den usikkerheten som det medfører... å sentralisere, slik at Nord-Norge går på rævva? helt ærlig...dette gidder jeg ikke legge sjelen min i! Nord norge får finne seg noen bærekraftige næringer som kan hjelpe dem på fote...f eks si ja til oljeborring utenfor lofoten......
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #33 Skrevet 24. juli 2009 Kan svare ja på det fleste spr i hovedinnlegge. Fornøyd?! Å tenker du aldri på deg selv du da??
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #34 Skrevet 24. juli 2009 Hehe Du er ganske respektløs, egoistisk og uintelligent. Oljeboring utenfor Lofoten? Du bryr deg nok ikke om verken miljø eller global oppvarming heller? Jeg må bare le av at du sier at FrP og privatisering ikke hører sammen. Jeg klarer ikke å kommentere det en gang, for det du sier er så usammenhengende, at jeg ikke skjønner noe av det. Man må se det store bildet. Jeg kommer fra en liiiiten kommune, FrP-styrt, der de ikke har råd til å finansiere driften av en skole, men å bygge ut scooterløype, det finner de penger til. Så man kan jo spørre seg hva man skal med scooterløype, når folk flytter fra kommunen siden skolen blir lagt ned...? Fattaru vah?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #35 Skrevet 24. juli 2009 Hi..som er Apvelger... Gi meg 5 gode argumenter for at jeg skal stemme på Ap..begrunn disse... jeg er åpen for å bli overbevisst!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #36 Skrevet 24. juli 2009 De ønsker nok ikke det du sier. Men de er dessverre ikke opplyste nok til å innse at utvidelse av enkelte goder går på bekostning av andre. Ja til lave skatter, billig brennevin og Krekar ut av landet. (hvem faen bryr seg om at vi må betale 100 000 for å føde?)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #37 Skrevet 24. juli 2009 Venter på Ap argumentene jeg................... tra lallallallla...vente vente...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #38 Skrevet 24. juli 2009 Tror det fins endel mennesker i landet vårt, som tenner på innvandringspolitikken til Frp.... - de er tydeligvis blandt de eneste som sier hvor skoen trykker mest...privatiseringen av alt det andre gir de vel bang i, så lenge de ikke har barn i skole og aktivitetsalder....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #39 Skrevet 24. juli 2009 Skal like å finne ett parti der jeg er enig i 100% av alle sakene de legger frem og absolutt ALT de står for. Kjenner ikke veldig mange som har klart det, uansett hvilket parti de stemmer. Det er alltid noen saker man ikke HELT er overbevist i, men man må finne det partiet som stort sett kjemper frem saker en selv mener er viktige. Og hvilke saker som opptar hver enkelt har ikke du, HI, noe med. Det er vel ikke ønskelig med en "amerikanisering" av Norge, men du virker til å helle mer mot en "afganistanisering" i dine utalelser og hersing av andre velgere. Tullete innlegg.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #40 Skrevet 24. juli 2009 Morsomt å kalle det et tullete innlegg. Det er vel fordi du blir tatt på kornet.. Er enig i at det fins ganske mange mennesker i landet vårt som tenner på innvandringspolitikken til FrP.. Den som leter etter gode grunner til å stemme rød/grønt kan jo bare snu omvendt på hovedinnlegget!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #41 Skrevet 24. juli 2009 23:31 hva i alle daaager snakker du om...? ingen skjønner noe av det du sier dessuten har HI noe med det hun ønsker å ha noe med..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #42 Skrevet 24. juli 2009 Synes det er vanskelig å sette en prislapp på mine fødsler.. Men de var verdt mer enn 100 000 alle sammen
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #43 Skrevet 24. juli 2009 Det som er enda morsommere er de som virkelig tror at FrP kan gjøre noe med Mullah Krekar ! haha da ler jeg
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #44 Skrevet 24. juli 2009 Hva er det du ikke skjønner 23:37? Selvsagt har hun ikke noe med hva andre velger og hvorfor! Det er derfor det er HEMMELIG valg i Norge. Det er ingen som trenger å rettferdiggjøre hvilket parti de velger overfor HI eller noen andre. Langt mindre på denne måten, der HI velger premissene. Det er mulig å respektere at det sitter folk rundt i landet som har andre verdier enn en selv. Og her har jo noen giddet å svare på hvorfor de velger Frp. Det burde jo være greit nok hvis det bare var ren nysgjerrighet. Men det er tydelig en tråd ene og alene for å herse med folk og deres valg. Derfor mener jeg også det er et tullete innlegg og sier mer om en APvelger enn noe annet.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #45 Skrevet 24. juli 2009 Det som er ENDA morsommere er at folk trekker på skuldrene når jenter blir voldtatt fordi de har skjørt på :D Og at de tror det bare er tilfeldig at innvandrere står for mer kriminalitet enn etnisk norske til tross for at dette er offentlig informasjon hentet inn og publisert av regjerningen selv :D:D Og når folk tror at det vil være trygt for deres barn og barnebarn å vokse opp her i landet, dit Norge viser seg å være på vei, DA må jeg virkelig tørke tårene etter en god lang latter, haha!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #46 Skrevet 24. juli 2009 Jeg kan med hånden på hjertet si at meg og mitt ikke står i en særstilling i forhold til andre i samfunnet. Meg og mitt er viktig, men samtidig så innser jeg og de fleste oppegående mennesker at meg og mitt også skal bo i et samfunn. Hvis det samfunnet skal være godt for meg og mitt å bo i, er det viktig at de andre som lever i samfunnet, også har det godt. Hvis ikke, så begynner de å plage meg og mitt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #47 Skrevet 24. juli 2009 Hvem i all verden trekker på skuldrene når jenter blir voldtatt......?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #48 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har en høyere utdannelse, har en bra jobb, og tjener bra. Trolig mye bedre jobb enn mange av dere som henger her inne, likevell så stemmer jeg FRP. Men føler ikke jeg må stå til rette for mitt valg her inne.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #49 Skrevet 24. juli 2009 Så bra at du kunne skryte av det da Sånn uten å stå til rette for ditt valg her inne altså..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #50 Skrevet 25. juli 2009 Hvilket parti stemmer du da 01:45? Og hvorfor i alle dager gjør du det? Er du født i slummen og gått på hjemmeskole?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå