Gjest vinterbrud Skrevet 26. juli 2009 #26 Skrevet 26. juli 2009 Ja,jeg er redd for jenta mi,hun har astma og er ikke så sterk.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. juli 2009 #27 Skrevet 26. juli 2009 Selvsagt er jeg bekymret. Ihvertfall for eldste som har diabetes
CMH Skrevet 26. juli 2009 #28 Skrevet 26. juli 2009 Ja det er jeg faktisk.. Hun har ikke vært mye syk hittil men er litt skeptisk nå ja.. Et barn i bhg rett nedfor oss var smitta av svineinfluensa men h*n ble fort frisk da. Mini er bare 6 mnd Men er nok mer vanlig at folk med en grunnlidelse er de som er mest utsatt..
Sjefsmegga Skrevet 26. juli 2009 #30 Skrevet 26. juli 2009 Helt ærlig så tror jeg det skal mer til for å ta kværken på ugresset mitt ;-) Spøk til sides, ikke redd, men vil nok følge litt ekstra med hvis de får noe influensa symptomer denne høsten og vinteren ja.
ormeynglet Skrevet 26. juli 2009 #31 Skrevet 26. juli 2009 Ikke direkte redd, men helt klart bekymret ja. Har 3 stk fra snart 1 til 4 år + en i magen. Har fra midten av august 3 stk i barnehagen, og får en det så får vel resten av familien det også. Så ja, bekymret både for den i magen og de andre 3. Kommer til å følge ekstra godt med denne høsten. Nå er de så godt som aldri syke da så håper det betyr et godt immunforsvar.
FruTB Skrevet 26. juli 2009 #32 Skrevet 26. juli 2009 Ja, jeg er bekymret for Bo på 9 mnd, og kommer nok til å være litt små-hysterisk nå i høst ved å unngå kjøpesentere med mindre jeg må, unngå å handle på rema fredag ettermiddag, bruke antibakteriell mye, osv. Hadde det bare vært meg og mannen så hadde jeg nok ikke tenkt like mye på det ... Håper vi holder oss unna slik at vi rekker å ta vaksinen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå