Gå til innhold

Hvor mange barn vil/skal du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3, har lyst på 4 eller 5, mannen er enig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har egentlig lyst på tre. Men siden vi bare har tre soverom, og ikke har så lyst å flytte, regner vi med å få bare to. Litt kjipt å måtte dele rom. Fremdeles har vi bare ett barn.

Skrevet

Vi har 1 og vi har ingen planer om fler :-)

Mulig vi revuderer når jeg er ferdig med skole om 4 år, men slik vi har det nå er det ikke noe savn etter flere barn hos noen av oss.

Vi er enige.

Skrevet

har to nå, men kommer til å pröve på 1 til etterhvert.. Men ser for oss at det holder med 3 :)

Skrevet

Har 1 prinsessa og ønsker oss ett barn til. Da er det kutting av strenger osv. Altid ønsket oss 2 , selvom vi kommer fra familier med 3 barn:)

Tenker som Twintipp med tanke på oppfølging osv.

Skrevet

Vi har 2, det holder. Er som flere over her sier, skal følge de opp tidsmessig og økonomis, og jeg vil også kunne hjelpe de med førerkort, bolig, utdannelse osv. :)

Meeeeeen, nå er min minste bare 8uker...så man skal aldri si aldri, kan jo hende jeg blir helt syk etter en liten en til om noen år...

Skrevet

For flere år siden, før vi fikk barn, så snakket vi bestandig om å få to. Og så fikk vi to jenter, og jeg følte hele tiden at jeg ønsket en til. Men sambo ville ikke.. Men så ble han litt på glid, og vi ble gravide med nr. 3. Og rett etter fødselen med snuppe nr. 3 så pratet vi begge på at kaaaanskje vi har lyst på nr. 4 også.. Men nå har sambo ombestemt seg tror jeg. Og jeg må få bedre helse, og økonomien må bli bedre om vi kan vurdere en til. Så tiden får vise ;)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

har 2, og det holder i massevis foreløpig. hadde en veldig dramatisk fødsel nå, rett før vi mistet jenta, og vil ikke gjennom det igjen. men vi er unge og har mange år å ombestemme oss på...

Skrevet

Vi har et barn, og mannen sier at om jeg skal ha flere, så må jeg gå til noen andre enn han...

Så her er det visst stopp...

Kjipt for meg, kunne tenkt meg iallefall en til...

Skrevet

Jeg har to fra før og kællen har 1 fra før, så skal vi ha en til nå...det blir den siste! :-)

Skrevet

Har en foreløpig..

Vil ha to..

Skrevet

Før vi fikk barn var vi enige om å få 2, kanskje 3.

Nå har vi en datter på 7 mnd, å jeg greier ikke å se at jeg noengang vil få lyst på flere. En fryktelig fødselsopplevelse og følgende langvarig barseldepresjon har gjort at jeg ikke tror jeg tør å prøve på flere.

Mannen er enig, eller dvs - han støtter meg og presser ikke.

Det blir IHVERTFALL ikke to tett, kanskje om noen år tør jeg en gang til...

Skrevet

Har to. Med 8,5 års mellomrom. Mistet en mellom der, og slet en stund før den vi mistet satt. Tanken var å ha en førpåklatt og så to tette. Eller 2-3 år mellom da. (førstemann var ikke planlagt) Ble ikke gravid med en gang men rakk så å bli det med termin rett rundt 3årsdagen til minste. Litt i siste lita og passet perfekt. 3 barn, vanlig bil og nok rom.

Så viste det seg at det var tvillinger. Rakk venne oss til tanken og glede oss, men så gikk det galt og vi mistet begge to. Etter det ble det liksom for lite å skulle ha 3 barn...

Hvor mange barn vi ender opp med? Aner ikke. Hva vi ønsker? Aner ikke. Ingenting blir jo som vi planlegger lell:) Vi får ta imot det livet gir oss.

Skrevet

Vi har to og begge er fornøyde med det. Vi ønsker å ha god tid til å følge dem opp, mulighet for litt alenetid (enklere å få pass til to enn til flere), og så vil vi ha økonomi til å ha alt det vi trenger og til å kunne reise på spennende ferieturer sammen med barna.

Skrevet

Har én. Mannen kunne sikkert tenke seg ett til, men jeg er veldig usikker. Jeg gir meg 2 år, til jeg er 35 år gammel; om jeg ikke har endret mening da, vil jeg sterilisere meg.

Skrevet

har snart 3, vil ha 3.

Skrevet

Har to, har lyst på en til med tid og stunder.

Skrevet

Har to gutter..

Kunne tenkte meg en jente, men ikke på leenge enda..

(må dessuten ha noen å få med, og denne gangen skal jeg være sikker på at "This is it")

Skrevet

Vi har to gutter og skal ikke ha flere. Det er vi helt enige om. Vi rekker ikke å ombestemme oss heller føler jeg.

Skrevet

Ville ha 2, har nå to. En av hver. Men hadde nr to vært gutt, så ville jeg nok prøvd på nr 3 også ;) Er enige.

Skrevet

vi har 2 stk:) ønsker oss 1 eller 2 til. vi er enige der så vist vi er heldige får vi 4 til slutt:)

Skrevet

har to egne og tre bonus, kunne fint fått en til jeg, men tror ikke mannen er helt med på det..

Skrevet

Har 4 barn, hadde først bare tenkt å få to... Begge de er tenåringer nu..Men så ønsket vi flere så derfor har vi 2 små....

Blir ikke å få fler, skal følge opp de vi har...Vi er helt enige

Skrevet

He he :) Ja, de mannfolka har ikka alltid stemmerett når sånne beslutninger skal tas. Får håpe din fremtidige utkårede henger seg på planene dine da... og lykke til med jakten på han forresten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...