Gå til innhold

DERE SOM HAR VARSLET MEDIA OM FORHOLDENE HER INNE:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme lurer jeg også på.

Du anonym som sendte mail til dem, kan ikke du ta å kopiere mailen inn hit, så vi får lest hva dem har skrevet til svar?

Veldig spent på hva dem sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så send dem en mail da, og fortell oss hvilken respons du fikk!

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å gjøre det, men nå skal jeg faktisk det. Det blir i så fall over helgen hvis ingen kommer meg i forkjøpet.

Skrevet

Men mediene har jo omtalt kranglesiden her mange ganger før. I følge dem har jordmor Siri til og med uttalt at den nå er fjernet.

Skrevet

Herrefred altså..........

Skrevet

Fortsatt ingen moralister som har kommet noen vei med mailingen sin?

*smiler ondskapsfullt*

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om folk mailer, og dere andre smiler ondskapsfullt.

Media velger å lage en sak om dette om de gidder. Om ikke, så er jo i alle fall politiet informert, og ser alvorlig på anmeldelsen...

Skrevet

Merkelig at du sier det, anonym 19:21!

Dersom det er tilfellet, hadde jeg blitt varslet om det.

Skrevet

Kanskje du blir det snart?

Skrevet

Hvordan det?

Kanskje du bare ikke følger med da...

Saken er i alle fall i politiet nå!

Skrevet

Hvordan kan vi følge med på noe som vi ikke blir varslet om?

Tror ikke politiet foretar seg noe i forhold til dette, nei. I så fall er det massivt misbruk av ressurser!

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å ta deg seriøst.. =/

Hvorfor du ikke har blitt varslet?

- Kanskje fordi du ikke er politisjefen som tar seg av saken som NETTOPP er meldt?

Skrevet

Hva med å faktisk søke på stillingen som moderator??? Den ligger utlyst under alle forum på BIM i allefall.

Skrevet

Hehe, der ble du stille ja;)

Skrevet

På ingen måte!

Mistet bare interessen og forsvant til andre tråder. ;)

Skrevet

Haha, men du kom jo inn i denne tråden igjen?

Du gikk bare kanskje tom for ord?

Siden du IKKE er politisjefen - og ikke har noen kontroll på hvor og når noen eventuelt har meldt dette til politiet!

Skrevet

Slapp av, Ina. Anmeldelsen din kommer du sikkert ikke langt med. Du har selv oppfordret det du har fått, og det vet du inderlig godt.

Jeg blir ikke tom for ord, men ofte tom for interesse. Men før jeg drar for godt, som du liksom skulle gjøre, vil jeg bare påpeke følgende: Det siste innlegget på bloggen din har snart lagt ute i to dager uten at noen av dine såkalte støttespillere har kommentert. Da skjønner jeg at du må inn og holde litt lit i denne debatten.

Fortsatt god bedring!

Skrevet

Ina? Har jeg sagt at det er jeg som er Ina noen plass?

Ina sin blogg er jo død, nettopp pga sarte sjeler som ikke tåler livets harde sider. Men, for å oppdatere deg litt, så er siste innlegget fra i går!!! Og der takker Ina for alle mailene hun har fått. Altså sender vel gjerne folk heller mail til henne, i stedenfor å skjule seg bak en anonymknapp?

Hø-hø-hø!

Skrevet

bruk Snartmamma.com istedet, der eksisterer det ikke mobbing, masse snille folk, mange moderatorer og topp stemning!

barnimagen er blitt en frisone for mobbere, bare å innse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...