ditte&malusken&lillebror Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Holder meg nesten for god til å lage dette innlegget, men var visst ikke for god likevel..... Ikke nok med at han lar all den drittslengingen på anonym få leve sitt eget liv, men måten han svarer folk inne på ris og ros får ham til å fremstå som hoven, ignorant og lite medmenneskelig. Men veldig viktig å vise frem bilde av seg selv i tråden som omhandler om han er kjekk eller ikke... Æsj!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Hvor er den tråden da? Her inne på anonymsiden. Har lett etter den tråden siden en del har nevnt den. Men det blir gjort en dårlig jobb her inne. Virker som om det er konkurranse om å lire av seg det mest grusomme innlegget med mest dib-banneord som de har lært seg av ypperten.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Kanskje det er Yppert som har lurt seg inn som mderator
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Hvor er linken til innlegget med bilde da? Eller er den slettet?
Gjest Tale30 Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Det må da kunne være mulig å få vite identiteten til moderatoren, og verifisere at dette er en ekte person.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2009 På ris og ros debatten er det en tråd som her noe sånt som "er webmaster espen k kjekk". Der har han selv lagt ut en link til bilde..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/140222896 "søkemotoren" her inne kunne ikke finne den, men google er vår venn, jenter.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Han heter Espen Klem og bor i Asker. http://snakk.klikk.no/blogs/eklem/default.aspx
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 http://images.google.no/imgres?imgurl=http://photos3.meetupstatic.com/photos/member/4/c/3/b/thumb_679515.jpeg&imgrefurl=http://www.meetup.com/UXnet-Oslo/members/7887547/&usg=__OVJ2j9ikwIPKBvO0wMfzmM0zUBM=&h=80&w=62&sz=2&hl=no&start=14&tbnid=X7c9RJRvj4B4HM:&tbnh=74&tbnw=57&prev=/images%3Fq%3Despen%2Bklem%26gbv%3D2%26hl%3Dno
Gjest Tale30 Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Det virker i alle fall ikke som om dette forumet er hans hjertebarn..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Han synes jobben suger - se selv her: http://www.facebook.com/s.php?q=espen+klem&init=quick#/eklem?v=wall&viewas=697885681&ref=search Kanskje på tide å finne på noe annet å gjøre, da....
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #13 Skrevet 23. juli 2009 Kan du kopiere over teksten? Har ikke Facebook.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #14 Skrevet 23. juli 2009 Er ikke på Facebook, så hadde satt pris på at noen ville sitere ham i stedet. :-)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 23. juli 2009 #16 Skrevet 23. juli 2009 Espen Klem Faen i helvete hvor jobben suger akkurat nå! Måtte bare få det ut. Skal bli godt med ferie #frustrertJuly 8 at 2:16pm · via Twitter · View Feedback (2)Hide Feedback (2)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #17 Skrevet 23. juli 2009 Han driver vel bare med dette som en digresjon til en annen jobb. Så lite som han er her inne, tviler jeg sterkt på at det er DiB/BiM han snakker om...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #19 Skrevet 23. juli 2009 "digresjon til en annen jobb.." mened du ved siden av en annen jobb. Ordet "digresjon" brukes ikke slik.
Reveenka Skrevet 23. juli 2009 #20 Skrevet 23. juli 2009 Han oppgir på Facebook at han jobber i Hjemmet Mortensen. Dette står nederst på hovedsiden: Utgiver: Hjemmet Mortensen AS Redaktør: Svein-Erik Hole Salgssjef: Hanne Pedersen Ansvarlig redaktør / direktør: Axel I. Walø Annonseinfo: Klikk her Adresse: Gullhaugveien 1, 0441 Oslo Telefon sentralbord: 22 58 50 00 Tips klikk.no Kundeservice: Alle henvendelser Klikk.no arbeider etter Vær varsom-plakatens retningslinjer for god presseskikk Hvis jeg var arbeidsgiveren hans, og så den slette innsatsen han gjør på deler av jobben sin, og at han i tillegg legger ut på Facebook at jobben suger - så hadde jeg vel ikke akkurat hoppet i taket av glede, akkurat. Jobben er noe mer enn et sted du møter opp for å heve lønna di, syns nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #21 Skrevet 23. juli 2009 Folk bør jo tipse arbeidsgiveren hans om det han skriver på fb etc. Sende en mail til sjefen.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #22 Skrevet 23. juli 2009 Og hvis man i tillegg går ut fra at han har vanlig arbeidstid fra 8 til 16 - så ser man av all aktiviteten på FB at han ikke bare vier seg til jobb i arbeidstiden. Men det gjelder sikkert fler enn ham...;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #23 Skrevet 23. juli 2009 Hvorfor henger dere ut han? Er det ikke dette dere vil skal bli slutt på. En ting er å si at han gjør en dårlig jobb, men å si at man blir kvalm av ham, sier at han framstår som hoven, ignorant og lite medmenneskelig er jo akkurat det samme som det som har pågått mot andre som er hengt ut her inne.l Er det liksom greit å henge ut han siden han jobber som webmaster? Jeg er enig med at de gjør en for dårlig jobb her inne, men å henge han ut kunne ikke falt meg inn. Litt ironisk da, dere ønsker en slutt på uthengingen, men dere klarer ikke la være. Kanskje jeg skal legge denne her tråden inne på¨ris og ros for sletting. Tenk at dere vurderer å tipse jobben hans om noe han skrive på fjesboka! Er bare mennesklig å bli lei av jobben sin uansett hva man jobber med.
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #24 Skrevet 23. juli 2009 Jeg skjønner dere blir frustrerte over den dårlige jobben han gjør,men dere henger han jo litt ut nå da! Var jo dette vi IKKE ville ha? Nå må jeg si at jeg faktisk ble litt skuffet,vi vil jo ha ett positivt forum,men når dere driver på slikt som dette,så kommer aldri det negative til å slutte. Men for all del,you do as you please,jeg synes bare det ikke er riktig når dere sender mail osv for å få en slutt,men så bare fortsetter dere.,.....
Reveenka Skrevet 23. juli 2009 #25 Skrevet 23. juli 2009 Problemet har vel snarere vært at forumet overhodet ikke modereres, brukere blir mobbet og trakassert - og ingen henvendelser fører frem! Det kan knapt kalles uthenging å påpeke at jobben webmaster faktisk betales for ikke blir gjort. Det er jo masse mennesker her inne som i løpet av de siste ukene/månedene har sendt mail på mail til moderator/webmaster - og responsen er jo lik null! Hvordan mener du dette bør håndteres? Når folk ikke greier å la være å trakassere andre brukere på nett, og de ansvarlige for siden ikke tar affære og henvendelser til webmaster/moderator ikke hjelper så tenker jeg at den eneste måten å få fokus på dette på er å påpeke den dårlige jobben som blir gjort. Så blir det kanskje lagt merke til der det bør også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå