Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #26 Skrevet 23. juli 2009 Kian passer på skotter med kilt I Norge høres kian ut som det de hyler ut når de går kataer i judo eller lignende! Leon = http://www.leon.no/ Stiftelsen LEON – Kompetanse i familieterapi, atferd og avhengighet
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #27 Skrevet 23. juli 2009 Kjekke gutter heter Kian:) http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.belfasttelegraph.co.uk/multimedia/archive/00026/kian_26330t.jpg&imgrefurl=http://www.belfasttelegraph.co.uk/sunday-life/kians-plea-over-knife-crime-13927229.html&usg=__I0z0aONNhz8JrvLlJVFAAOyBSOg=&h=381&w=294&sz=17&hl=no&start=16&um=1&tbnid=-1BlcseI6TyxlM:&tbnh=123&tbnw=95&prev=/images%3Fq%3DKian%2Bwestlife%26hl%3Dno%26sa%3DN%26um%3D1
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #30 Skrevet 23. juli 2009 Kian tror jeg... Men velg det du liker best du. Og ikke bry deg om hva resten av verden synes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå