Boulengerina Skrevet 21. juli 2009 #26 Skrevet 21. juli 2009 At det skulle være et lik under senga mi (påskekrimmen skremte vannet av meg!) Og at det skulle begynne å brenne i huset og at vi ikke skulle komme oss uten siden vi sov i andre etg.. Husker jeg maste og maste på foreldrene mine om at vi måtte få soverom i 1. etg..
mozell Skrevet 21. juli 2009 #27 Skrevet 21. juli 2009 Glemte at jeg var redd for en ny istid! Hadde lært at istider kommer igjen i sykluser og at det snart var "på tide" med en ny en, og jeg var livredd for at jeg skulle våkne en dag og finne ut at huset var midt inni en diger isbre. Haha!
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #28 Skrevet 21. juli 2009 også husker jeg at jeg var driiitredd han borr i bekkmørtnan..eller hva det het. en tv serie som gikk på starte av 90-tallet. herregud han var skummel han. bare navnet taler jo for seg selv..hehe ;p
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. juli 2009 #29 Skrevet 21. juli 2009 hmm..mye morro her ja..noen som er redde "gjenferd" enda da? som de kaller det..eller er husredd? husker jeg var redd hufsa jeg og..hehe..
Bunnies by night Skrevet 21. juli 2009 #30 Skrevet 21. juli 2009 Her måtte mamma dekke til kommoden på barnerommet mitt med et teppe - da jeg så en rev - ja det var en rev (ikke ulv- men rev) på kommoden- som jeg var kjemperedd... Ellers var jeg sikker på at det gikk et troll fram og tilbake i hagen foran soveromsvinduet mitt, så jeg måtte ligge helt musestille så det ikker merket at det lå noen der *ler* Da jeg kom i skolealder var jeg dødsredd for at noen skulle kidnappe meg... det var midt oppe i Therese-saken, så jeg hadde nok både snappet opp noe i nyhetene i tillegg til at foreldrene mine sikkert hadde sagt noe til meg om at jeg ikke måtte prate med fremmede folk som stoppet i bil eller noe lignende... så jeg løpt som en gal fra skolebussen og hjem hver dag ... huff *ler*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. juli 2009 #32 Skrevet 22. juli 2009 Jeg var livredd for bilene som måka snø..
MariaMarihøne82 Skrevet 22. juli 2009 #33 Skrevet 22. juli 2009 Jeg var redd trollene i Fraggle. Gjemte meg bak stolen til pappa hver gang de kom frem. Og så er det noen maleri av en gammel mann med pipe og fiskehatt som jeg var livredd. Skulle overnatte hos tanta mi en natt, og det hang et sånt bilde på veggen. De måtte ta det ned før jeg turte å sove...
Frøken Anonym Skrevet 22. juli 2009 #34 Skrevet 22. juli 2009 Hufsa, kometer (som en stor gutt fortalte at kunne kræsje med jorda), Grusomme Gabriel og Sabeltann. Og er fortsatt like redd edderkopper.
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #35 Skrevet 22. juli 2009 Karius og Baktus. Fy søren, så ekle jeg syntes de var. Får fortsatt frysninger når jeg hører sangen eller hører stemmene deres. Har gitt sambo pent beskjed om at han får sette seg ned å se Karius og Baktus med barna våres, for det nekter jeg å gjøre.
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #36 Skrevet 22. juli 2009 * det var måser, ikke ravner! Jeg var livredd ferger, gravemaskiner og skogen.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 22. juli 2009 #37 Skrevet 22. juli 2009 Kostebilen Generelt store maskiner og kjøretøy Roboter Ulver (Peter og ulven...grøss)
vinter1988 Skrevet 22. juli 2009 #38 Skrevet 22. juli 2009 Mortorsykkler Gravemaskiner Tante Sofie Faren til Emil Menn med langt hår ungdommer
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #39 Skrevet 22. juli 2009 Som 5-6 år gammel var jeg mest redd for krig og atombomber, men også var jeg generelt redd for å dø. Og huffalumpen var litt skummel, he he.
frinella Skrevet 22. juli 2009 #40 Skrevet 22. juli 2009 først oj så unge dere er.. som var redd for Heffalupen og Sabelatnn..de er jo nesten helt nye Jeg var redd gravemaskiner og politimenn.
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 22. juli 2009 #41 Skrevet 22. juli 2009 Jordheksa- om bdde i jorda i hagen vår (men jeg gravde ned beskjeder til henne- selv om jeg var drit redd) trollet bak kirsebærtreet til naboen (hadde flamme hår) -mye fantasier her ser jeg... brødrene dal- spesielt den episoden da øynene i ett bilde bevegde seg frem og tilbake det var noe i redda joppe jeg også var litt redd for, men husker ikke hva- husker bare følelsen gordon, ja "snipp-snappere"- som var da kidnappere og at jeg skulle bli smitta av nabogutten som hadde kreft- alt gikk bra med han heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå