Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg var LIVREDD Ridder Cato i Mio min Mio. Husker fortsatt bildet av kloen hans og alle de onde tingene han gjorde mot barna han gjorde om til ravner, rundt det grusomme tårnet hans.. hehe.. for en lite sympatisk kar. Faktisk er jeg redd Ridder cato enda. Pleide å sitte oppe da jeg var liten å lese den boken der.. angrer nå:-p Livet var mindre skummelt uten ham
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Grønne menn fra Mars, som jeg var helt sikker på at bodde under sengen min da jeg var liten. Kanskje derfor vi har continetalmadrass nå da:-) Da er det nemlig ikke plass til noen grønne menn under sengen:-DD
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Ja han er sykt jævlig Siljev85!! For en ond person! hehehehe.. Grønne menn fra mars ja.. skjønner greie med continentalmadrass:-p
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Jeg var livredd motorsykler. De bråkte så fælt og jeg ble kjempe kjempe redd hver gang jeg hørte en når jeg var alene. Selv om jeg ikke kunne se dem, for de var et lite stykke unna. Trodde de skulle ta meg alle sammen. Må flire av det nå, men syns de bråker veldig enda da =)
De tre gull Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Leste aldri ferdig Heksene av R. Dahl...det bare for skummelt..
LadyLuck & Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Pompel og pilt (men hvem var ikke det) Mr.Nelson i pernille og mr.nelson Og så hadde jeg stadige mareritt om at huset brant med meg,mamma og "tante".. (ikke at det brente oss inne eller noe,men at det begynte å brenne og vi var der å så det)
cherry coke Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Livredd dronningen i Tornerose. Spesielt da hun lokket med "auroooora..aurooora.."! Da jeg var i 11-12 var mitt største mareritt BOB!!! Og jeg er livredd han enda...
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 21. juli 2009 #12 Skrevet 21. juli 2009 Ågud, cherry coke, han har jeg fortrengt... I'll catch you with my deathbag :-( Han er sykt jævlig han og. Reneste Ridder bob.
ifie Skrevet 21. juli 2009 #13 Skrevet 21. juli 2009 Jeg hadde monster under sengen (ja, jeg hadde faktisk det ), også var jeg livredd for en rev som løp etter meg hver gang jeg skulle opp trappen hjemme - jeg måtte løpe som f.. for at den ikke skulle nå meg!!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 21. juli 2009 #14 Skrevet 21. juli 2009 Haha ipeggy. her kommer det frem ting jeg har glemt. Gorgene er jo fæle .-p
mamarama og lille banan Skrevet 21. juli 2009 #15 Skrevet 21. juli 2009 jeg var mørkredd. så var det en periode jeg var redd for torden og vind (!) visstnok var jeg veldig redd for det sure toget i Thomastoget også
Ulldott Skrevet 21. juli 2009 #16 Skrevet 21. juli 2009 BrødreneDal. Får fremdeles ståpels når jeg hører introen... Vet ikke helt hvorfor da... Og så var jeg liiiiivredd for Ronny- En sånn stor tøff gutt som var noen år eldre enn meg. Han gjorde meg aldri noe, men jeg løp hjem fra skolen hvis jeg ikke hadde noen å gå sammen med.
mozell Skrevet 21. juli 2009 #18 Skrevet 21. juli 2009 Som 3-4-åring var jeg livredd støvsugeren, av den grunn at jeg visstnok hadde sett en sketsj eller lignende på tv som viste en dame som støvsugde opp mannen sin. Senere var det gjenferd samt menn i skap som hoppet frem for å kvele deg som var den store skrekken. Også dette grunnet ting jeg hadde sett på tv. Kanskje mine foreldre lot meg være LITT for lenge oppe og se på tv??! hehe...
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #19 Skrevet 21. juli 2009 Loftstrollet. Vi hadde åpen trapp opp til loftet, og jeg var alltid livredd ( og er litt ennå kjenner jeg) når jeg gikk i trappa fra første til andre etasje. Tror det har noe med at min bror hadde rom på loftet og derfor stakk hånda ut mellom trappetrinnene hvis han gikk i loftstrappa når jeg gikk i den andre.
Mittens ♂♂ Skrevet 21. juli 2009 #20 Skrevet 21. juli 2009 Jeg var også livredd julebukker! Skjønte ikke helt hva det var, så jeg så for meg at det kom noen ekle skapninger med geitehode og klover på dørene om kvelden og ville ha godteriet mitt..
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #21 Skrevet 21. juli 2009 hmm..jeg var redd for spøkelser og romvesen. og hufsa!! og scar(?) i løvenes konge. og jetfly. og lyn og torden, og vinden som skrapte mot veggen. og porselensdokker. hehe..var visst redd for mye jeg.
snartmammapåny Skrevet 21. juli 2009 #22 Skrevet 21. juli 2009 Jordens undergang... det faktum at det nok ikke skjedde før om 100 mill år gjorde meg ikke mindre redd.. Ufoer Hjorter.. Ting som kunne gjemme seg i mørket. Spøkelser
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 21. juli 2009 #23 Skrevet 21. juli 2009 åå.. kommer på mer og mer når dere sier det. men ridder cato topper alt :-p hufsa var jeg også redd for. og klovner og dukker:-p
EinFrosk Skrevet 21. juli 2009 #24 Skrevet 21. juli 2009 Hadde myyye fantasi og mange ting jeg var redd. Heksen som hang i gangen, udefinerte ugly buglyer under trappen og i kjelleren, Skjeletter, gjenferd osv. Jeg lå våken mange netter og kokte i hop maaaange skumle historier som liksom foregikk rundt meg der og da og måtte liksom puste minst mulig for å ikke bli oppdaget av skumlingene.
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #25 Skrevet 21. juli 2009 KLOVNER!! Og mamma hadde noen vemmelige klovneporselensdukker. Og jeg er enda redd klovner! GRØSS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå