Gå til innhold

? ^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 33 ¸.?°´¯)^^ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet i dag, og det var ikke antydning på noe som lignet på strek engang ;( deppa... føler ikke på meg at eg er gravid, har bare lyst å være :)

har du testet, eller er du 'flink' og venter til i morgen, hehe :) håper skyggestreken blir sterk og flott :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ikke teste på lenge.har ikm søndag 16.:-(

jeg var så overbevist på at det klaffet i forrige pp og ble så skuffet da TR kom(hadde all slags symp),så denne gangen skal jeg vente lengst mulig..vet det blir veeeeldig vanskelig å holde seg,men det får ikke hjelpe:-)

Skrevet

Så koselig jenter, høres ut som det er mange symptomer ute å går :)

Her er det ingen symptomer, kun at jeg tisser ofte og så gjør det vondt i "livmor-båndene" når jeg hoster, nyser eller strammer magemusklene :)

Jeg trur jeg egentlig har regnet feil med IKM'en min mandag 10. For nå er jeg på syklusdag 29, ennå ingen tr! HÅPER!

Som regel er syklussen på 28 dager, men tenker jeg for mye på det å konstant sjekker trusa så kan den bruke 32-36 dager før den kommer. Nå bestemte jeg meg for å ikke ha tester i hus før jeg er over ikm, å det klarte jeg. Har ikke mensen kommet til i morgen skal jeg dra rett på apoteket å kjøpe test, på syklusdag 30.

Men prøver å ikke bli for sikker, da blir bare skuffelsen så alt for stor!

Lykke til jenter, håper virkelig vi kan fløtte oss til første trimester i løpet av uka :)

Skrevet

ღ askepott ღ: Jeg har vært flink jente og ventet med å teste - skal teste i morgen tidlig - men får ikke mulighet til å logge meg på BIM før jeg kommer hjem fra jobben en eller annen gang i morgen kveld, så da vet du det, hehe =)

Krysser fingrene for oss alle sammen =)

Klem fra

Skrevet

oooo, så spennende!!! ah, masse lykke til :)

Skrevet

Hei igjen jenter =)

Må bare fortelle at jeg testet i dag morges, men jeg tror det var noe galt med testen - for kontrollstreken kom aldri opp, men det ser ut til at det er en skyggestrek der...

Er så mye aktivitet i magen om dagene (murringer, stikninger, ømhet osv), ømme bryster og litt småkvalm innimellom, innimellom kommer det liksom litt "gulping" - og jeg er trøtt, veldig trøtt =)

Så satser på ett mer positivt og sterkere svar i morgen tidlig...

Er jo veldig tidlig å teste når jeg har IKM først til lørdag, det er jo 5 dager til, men jeg har alltid slått ut positivt veldig tidlig på graviditet, så kroppen min responderer godt på hcg... Krysser fingrene =)

Enn dere da jenter??

Skrevet

Da kom TR hos meg i dag og sitter her og er lei meg. Vet at jeg ikke får lov til å stresse i forhold til så mange andre som har prøvd SÅ lenge, også har jeg selv bare vært aktiv prøver i 2 pp. Likevel er skuffelsen stor når TR kommer =( Jeg vet jeg har el (temp'en stiger og el.test er positiv) og at vi treffer. Denne gangen hadde vi sex fra en uke før el til et par dager etterpå - hver dag for å være sikker på å treffe! Samme forrige måned... Jaja.. Da får jeg gå for at alle gode ting er tre =)

Har hvertfall bestilt meg akkupunkturtime idag - se om det kan hjelpe noe. Det er slitsomt å være prøver. Har vært totalt avholdene fra alkohol (hatt de dårligste unnskyldningene på fester) og også holdt meg helt borte fra migrenemedisiner. Noe som er kjempetøft når jeg sliter med kronisk migrene...

Skrevet

Uff så leit Ønsker en liten en i 2010_3pp

Jeg skjønner akkurat hva du mener - de første månedene avsto jeg fra alt, det var først nå som det nærmet seg året og når ferien kom at jeg slapp alle hemninger og drakk litt vin, tok medikamenter for en kronisk nyre- og leversykdom som jeg har, medikamenter for infeksjoner, medikamenter for allergi...

Tror man må prøve å nyte "prøvetiden" - en vet aldri når det vil klaffe og man skal jo leve livet også =)

Gjør det du føler for og har lyst til, sier nå jeg - så tenker jeg spiren sitter når du lever som normalt og slapper av - en gang blir det din tur også =)

Jeg testet forresten positivt i dag også, 4 dager før IKM, testet også positivt i går 5 dager før IKM... Greier ikke helt å tro det ennå, så har en test igjen og skal teste i morgen for sikkerhets skyld... Jeg krysser bare fingrene for at spiren sitter helt ut denne gangen =)

Klem fra

Skrevet

åhhh... gratulerer så mye =D

Lykke til med svangerskapet - kos deg masse! Også håper jeg spira klorer seg fast i 9 måneder.

Det å avstå fra drikke er ikke et savn egentlig da jeg nesten aldri drikker uansett, men å leve uten migrenetabletter tar på.. Prøver hvertfall å ikke ta dem fra el. til IKM..

Det jeg stresser mest over er tanken på at det kan være noe galt med samboer'n eller meg. At vi aldri får det til. Hvorfor stresser jeg med det? Vi er begge 25 år, sunne og friske. Sannsynligheten for at det vil klaffe for oss før eller siden er stor, men stresser alikevel. Sukk.. Er vel sikkert andre førstegangsprøvere som har det sånn også. Og jeg får dårlig samvittighet når jeg tenker på at jeg klager idag og andre har prøvd i flere år...

Humøret har hvertfall blitt litt bedre i løpet av dagen. Jeg går med frisk mot inn i ny pp =)

Skrevet

Ønsker deg bare lykke, lykke til Ønsker en liten en i 2010_3pp - en dag blir det din tur også =)

Hvordan går det med dere andre IKM uke 33 jentene??? Flere som har testet positivt eller??

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...