Gå til innhold

Innlegget vi helst ikke vil se? Eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelper ikke om mor er klar hvis ikke kroppen til mor er klar... etter hva jordmor sa til meg kommer ungen ut når den er klar og ikke før, du kan vel klare det hvis du anstrenger deg virkelig men sjeldent det virker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men må også legge tilo at jordmor nappet litt i livmor halsen 10 dager før termin fordi jeg var så full av vann i hender og føtter og ungen var uter dagen etterpå 9 dager før termin på 3480 g, nummer to gjorde vi ikke det med og hun var en kjøttdeig større og 4 dager over termin, siste skal også få en liten napp før tiden da det viser seg at hun er en god del større en de to første og jeg ser ut som en oppblåst gummihanske

Skrevet

Det er sikkert litt annerledes for oss som venter nr 4, Alva!!

Det er første gangen jeg har klart å drite i terminkalendere ol. Jeg tar livet med knusende ro, og tenker at h*n kommer når h*n kommer!!! Og VET at det stemmer.

Er riktignok "bare" i uke 30, men det har gått rasende fort for meg! Er i full jobb, og studier og nyter faktisk mest at det er siste gangen jeg er gravid. For jeg syns det er litt fengsel:))

Sorry, damer.. At ikke alltid solskinnshistoriene når oss alle, men virkeliheten ligger alltid og lurer i bunnen. èn ting er sikkert: Innen tre mnd er jeg uansett ferdig!!

Skrevet

Hei!

Jeg likte innlegget ditt veldig godt, jeg. Er selv særdeles fødeklar og satt tilbake 3 uker på ul, så her er det Venting med stor V. (Er 38+5 idag, iflg ul). Et svangerskap er jo faktisk en tøff påkjenning, og når man tenker på hva som skjer i kroppen, så synes jeg at det er helt utrolig at det er mulig. Vi lager et helt fix ferdig menneske på bare 40 uker....helt utrolig!! Det er klart det er småhelvete akkurat nå, men innlegget ditt motiverer meg ihvertfall til å ta det med ro og smøre meg med tålmodighet fremfor å slite meg ut på trappeløping og pliktsex. ;) Selvfølgelig inntar jeg bringebærbladkapsler med stor iver og vrikker litt ekstra på bekkenet når jeg traver bortover gågata i litt for høyt tempo, men du motiverte meg til å ta det med ro også. Så tusen takk! :) Alt som kan gi et realistisk og "ærlig" bilde av hva vi skal gå igjennom er flott! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...