Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Fikk hengepupper etter bare 1 barn. Hadde gegatiske pupper når jeg ammet og når melka for igjen var det bare dauhud igjen... Puppene henger langt, langt ned. De er ofte i veien og, for jeg elsket (hvertfall før) og gå uten bh (spesielt sove) men nå blir jeg bare svett og klam uten bh. Ubehagelig og, pga tyngdekraften. Skrekken er når jeg en gang skal få meg en kjæreste. Så tror han jeg er en ung flott mor, men under bhen ser jeg like ille ut som bestemora hans!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 En ekte mann er glad i damen han er sammen med, ikke brystene først og fremst, selv om han elsker dem også. Ekte kjærlighet ser ikke hengebryst ♥ ♥
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Håper på det.. Men syns det er vanskelig uansett, og akseptere de selv. HI
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 menn får jo henge baller når de blir eldre som kvinner får hengepupper. men jeg har aldri brydd meg om det. skjønner ikke at menn skal bry seg så mye om hengepupper.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Jeg fikk hengepupper før jeg i det hele tatt fikk barn, så vet hvordan det er å få det i tidlig alder. Så hang de enda mer etter at jeg fikk barn. Bestemora mi har faktisk mindre hengete pupper enn meg! Kan ikke gå med bh hele tida for da ødelegger jeg skuldrene mine, så jeg har blitt vant til å bli klam når jeg går uten bh. Putter på antiperspirant under puppene noen ganger for å unngå å svette så mye der. Går greit, hadde jo ikke fått til å sove med bh på for det er bare ubehagelig. Jeg hadde altså hengepupper både da jeg møtte barnefar og da jeg igjen var ute på markedet etter bruddet. Jeg var flau over puppene mine i mange år (siden ingen på min alder har det, faktisk ingen jeg kjenner generelt har hengepupper, i alle fall ikke i nærheten så lange som mine), og hadde skikkelig dårlig selvbilde. Men så skjønte jeg at ekte menn de driter i sånt!:-) Min nåværende kjæreste digger faktisk puppene mine, og vil ikke at jeg skal ta brystløft/reduksjon. Jeg opplever det slik at det er kvinner som kommenterer negativt på sånne ting. Kvinner er rett og slett slemme med andre kvinner når det gjelder utseende. Mannfolk bryr seg egentlig ikke, og er det snakk om din egen kjæreste så skal han i alle fall ikke bry seg.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Det kan fikses, og er kompleksene store nok kan du få det dekket av NAV. Problem løst. Verre å være 19, singel og alenemamma vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #7 Skrevet 19. juli 2009 Trist vi har fått et samfunn hvor alt kan fikses på, når vi ikke er fornøyd med oss selv. Vi har blitt en vare. Ikke rart mange strever med selvbildet! Hva i alle dager er galt med pupper som trenger en skikkelig BH for å være stødige nok? HI, skit nå i hengepuppene, og smil og vær glad! Det er ditt indre en evt mann kommer til å forelske seg i! Hvis han kun falt for puppene, da ville iallefall ikke jeg ha vært sammen med den mannen.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 Haha! Pisspreik. Hvorfor prøver dere og trøste hverandre med slike løgner?? Jeg er en mann, og pupper er de menn synes er penest på hele kvinne kroppen. Dessverre men sånn er det bare. Så jeg vil tro du ligger veldig dårling ann av de fleste normale menn. Selvklart så finnes det jo noen mindre pene menn som tar til takke med damer med mangler. Beklager, men dere fortjener å vite sannheten.
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #9 Skrevet 19. juli 2009 takk og lov for at min mann er rompemann. for gjett om mine pupper er driiitstygge :S jeg hadde på det største 75J da jeg ammet. har silikoninnlegg også. brukte vel rundt F før jeg ble gravid. nå er silikonen ødelagt. den må ut. og jeg har allerede MASSE løs hud. hurra for det gitt hehe.. jeg la inn 260g. nok for å si det sånn.. så du har min sympati. men jeg vil kanskje tror kanskje at når vi blir eldre (blir 22år i nov) så vil vi kanskje se annerledes på det? resten av kroppen kan en liksom trene og fikse nesten som en vil, men puppene de lever sitt eget liv. kanskje vi bare burde la de vær hvertfall? jeg vet at jeg angrer på at jeg tok silikon da jeg var 18år.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #10 Skrevet 19. juli 2009 Seriøst, kan jeg søke på NAV etter å få dekt en puppereduksjon? HI
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #11 Skrevet 19. juli 2009 Ha ha du er ikke mann nei 08:29. Du har avslørt deg selv som ikke-mann bare ved å svare som som du gjør. Ingen ordentlige mannfolk ville svare sånn ha ha. Du er nok en liten jente som er ute etter å såre og støte damer, derfor gir du deg ut for mann..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #12 Skrevet 19. juli 2009 haha, anonym 08:29! HAHAHAHAHAHAHAHA! mannen min er skikkelig mann. Mann med stor M. Og stor T. Han er glad i meg. Ikke puppene først og fremst, selv om han elsker dem også, selv om de er elastiske og fine. Hovedsaken i et forhold er ikke å ha en mann som sikler etter hva vi har mellom hodet og mellomgulvet, men hva vi ER, hvem vi er og hva vi betyr for mannen vår generelt. Pupper er bare skinn med fyll inni. Egentlig. Kjenner ei som fikk brystkreft, og måtte fjerne hele stellet. Tror du virkelig at mannen hennes elsket henne mindre etterpå? Tror du det?! Nei! Han elsket HENNE! Selve dama. Den hun var. Dessverre er hun død nå. Men hun var et unikum av et menneske, og mannen hennes mistet en flott livsledsager. Han tenkte ikke et sekund på at det var brystene han mistet, den dagen vi var i begravelsen hennes, og han satt der med en 3 åring i fanget i kirka, som enkemann.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #13 Skrevet 19. juli 2009 Ja,du kan søke om å få dekket en slik operasjon:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #14 Skrevet 19. juli 2009 Men NAV dekker ikke hjerteoperasjoner for enkelte nyfødte, enkelte kreftoperasjoner, enkelte kreftmedisiner og mange andre livsnødvendige operasjoner. Folk må dra til utlandet og betale selv. Seriøst. Noe er skjevt i systemet vårt.
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #15 Skrevet 19. juli 2009 ...oki, men det er vel en helt annen diskusjon og ikke HI sin feil og burde ikke hindre HI å ta kontakt med sin fastlege for en forespørsel for puppe-minskning - hvis det er det hun vil. Stor byste kan gi mang en fremtidig helseplage og hvis hun har store bryster som er til plage er det vel like så bra å ta problemet nå enn når hun får skiveprolaps?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #16 Skrevet 19. juli 2009 I utgangspunktet må man dekke dette selv. Men om man har langvarige plager og nedsatt funkjson i arbeidslivet som følge av tunge bryster kan man søke om å få dekket en slik operasjon. Det er legen din evt spesialist som med utvidet legeerklæring kan bekrefte om dine helseplager er så omfattende og skyldes brystene at operasjon er nødvendig. Mange med veldig store bryster får rygg/nakke problemer og sykemeldes pga dette. Dersom vektreduskjon og styrketrening av rygg/ nakke ikke er tilstrekkelig kan du søke om operasjon. Man får ikke innvilget operasjon av kosmetiske hensyn. Da må man betale selv. Bare du vet om dette er noe du ønsker sterkt nok. Kanskje er det best å vente til du har fått de barna du skal ha først?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #17 Skrevet 19. juli 2009 Store, tunge bryster kan jeg forstå. Men ikke om de bare henger litt. Vi aksepterer ikke lenger noen småfeil med kvinnekroppen, ser det ut som. Ikke rart vi har så mange med spiseforstyrrelser og merkelige syn på sitt eget selvbilde.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #19 Skrevet 20. juli 2009 Jeg er så glad jeg er ferdig med tenårene ) Når man blir eldre så får man andre verdier og et annet syn på kropp og seg selv..Jeg tar vare på kroppen, trener flere gang i uka og spiser sundt. og jeg synes jeg jobber for å holde meg frisk, sterk og sunn...Og bi-effekten av det er en strammere kropp, en sterkere kropp og en mer utholdende kropp... Lårene er litt store, magen henger mer enn "lovlig" og puppene er gått fra 80E til 70C,- så dere kan skjønne tegninga..Men jeg får iallefall ikke ryggplager..Jeg har vært heldig mtp lite strekkmerker, men det er strekkmerker der som gir den lille hengemage og de slappe lår jeg har...Men alikevel, de er plassert så lite synlig at jeg er glad for det..Ikke deppa for at jeg faktisk har de.... jeg har ikke særlig tykt og fyldig hår, korte. lyse øyenvipper, men er stolt av den spesieller gul/grønne fargen på øynene..Og munnen er forholdsvis fyldig og fin ) OM jeg skal fokusere på kropp så fokusere jeg altså på det jeg har som er bra..Men i det daglige så setter jeg pris på alt jeg har her i livet.:En mann som elsket meg like mye som småbarnsmamma til en, over 90 kilo, deppa over kropp og jobb, som han elsker meg nå, sporty, optimisktisk, 75 kilo og etterhvert til tider sliten 2barnsmamma.... Jeg har to herlige barn og en jobb jeg ELSKER (ny jobb vet dere) som mest sannsynlig er der til jeg går av med pensjon. Jeg er frisk, sjelden syk og har venner og familie som jeg liker å være sammen med, og som liker og være sammen med meg ) Og livet er bare herlig,- og jeg gledere meg til de kommende år og er spent på hva mer godt kan skje meg...Livet har gått bare oppover etter fylte 28 og føler det vil bli bare bedre og bedre.. Så til alle dere unge dere ute som er usikre og sliter,- vent med drastiske avgjørelser, prøv og fokuser på de store og VIKTIGE ting her i livet..det BLIR bedre med alderen, man HAR mange gode år som attraktiv kvinne foran seg selv om man passerer 30 og vel så det, man er ikke utgamel, sliten, trett og lei av livet den dagen man passerer 35...Da føler man livet begynner og man finner en ro, en selvtillit og en trygghet man bare kan drømme om som yngre.. Men om du NÅ gir opp fordi livet ikke verdt og leve fordi du ikke SER ut som en supermodell,- vel da vil du angre den dagen du passerer 30-35 og ser hvor godt venner holder seg, venner som har brydd seg om seg selv, tatt vare på seg selv, men samtidig hatt andre verdier i livet enn å jakte det perfekte utseende.... Da ser man hvor teit man var som ikke grep sjansen til å forme et godt liv da man var 18, 20, 25......Mange gir opp å prøve å finne en perfekt utdanning og deretter perfekt jobb den dagen de passerer 25..Da føler de seg så voksen at de ikke tror livet kan by på mer...Mange gir opp og leve sundt når de blir 20 fordi det er "for sent" å bli attraktiv uansett osv osv..... Man må huske på at vi mest sannsynlig vil bli over 80 år,- og at man bare har led 1/4 av livet når man er 20...At man har mange år på seg til å jobbe seg frem mot et "perfekt" liv....Både når det gjelder bosted, jobb og utseende......man må ikke forvente å få alt over natta, o g man må ikke forvente å ha et perfekt liv før man passerer 30....Man må jobbe for alt, utdannelse, jobb, penger, utseende, venner, familie...Alt må man jobbe for , hele tiden..Og det er ALDRI for sent og sette i gang..Men det er ALLTID for tidlig å gi opp og prøve å skape det liv man drømmer om....
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #20 Skrevet 20. juli 2009 Jeg er også 19 og har hengepupper... Sånn er det bare... Mine pupper er i tillegg dødsforskjellige. Ene henger, og en står mer til siden.. Men hva skal man gjør? Jeg har noe de fleste andre på min alder ikke har!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #21 Skrevet 20. juli 2009 Gi dem litt tid, hadde selv hengepupper etter første ei stund når amminga var over, men de fylte seg litt og hente seg inn. Og livet er mer en slappe pupper, men det lærer du etterhvert. Husker selv da jeg var yngre hvor krise slike ting var.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #22 Skrevet 20. juli 2009 Herregud er det mulig å være så tom som deg, du anonyme mann 08.29? "menn syns...." ÅJA, så du vet hvordan alle menn tenker du? Jeg har heldigvis en mann som ikke er så overfladisk som du, og bestemmer deg for å dumpe dama om puppene henger. Jeg har selv hengepupper og mannen min har elsket og begjært dem fra første stund! Han har fått meg til å endre meg selv om min selvfølelse, ved å virkelig vise kjærlighet til absolutt alt med både meg som person, og kroppen min. Han hadde ledd av en sånn idiot som deg.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #23 Skrevet 20. juli 2009 Anonym 20.20: Jeg leste bare første setning om at du var glad var ferdig med tenårene for når man blir eldre får man andre verdier og et annet syn på kroppen osv. Jeg vil bare si at jeg er 25 år og jeg har aldri vært så langt nede som jeg er nå. Jeg hater kroppen min, puppene mine som henger og de brede hoftene mine, og jeg klarer ikke å fokusere vekk fra det. Det betyr så vanvittig mye i dagens samfunn å se bra ut, og jeg føler jeg har tatt plassen til noen som hadde fortjent den mer enn meg. Bare sånn at du er klar over at det å ha lav selvfølelse og bry seg om utseende sitt ikke er et fjortisfenomen.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #24 Skrevet 20. juli 2009 Jeg er jammen glad jeg er sammen med en mann som ikke bryr seg om det som henger og slenger litt, men som ser verdien i mennesket MEG isteden. HI, en sånn mann håper jeg du også finner.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #25 Skrevet 20. juli 2009 "Husker selv da jeg var yngre hvor krise slike ting var." Så du fikk hengepupper i ny og ne da du var yngre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå