Gå til innhold

Og hvor var du da vannet gikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På dassen da jeg skulle ha meg et godt drit. Ble ingen driting, kneip igjen av ren panikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I all hast til sykehuset, altså i bilen. Sånn ca rett utenfor Østfoldhallen gikk vannet, 10 min senere var han ute. Sånn ca :P

Skrevet

På badet begge gangene.

Skrevet

anonym 19:32 her: de andre gangene ble jeg stukket hull på mens jeg lå på sykehuset.

Skrevet

I senga. Våknet en morgen av at det var vått! = )

Skrevet

jeg hadde vært ute å labba på kjøpesenteret i mange timer for å handle inn resten til babyen skulle komme..var 4 dager til termin og jeg hastet IKKE med å få han ut..'

jeg kom hjem satt meg på en stol helt utslitt etter all gåinga og snakka med mamma på tlfen(hun ringte hver dag for å høre om det var noe på gang hehe)

så reiste jeg meg opp og i det jeg satt meg i sofaen så hørte jeg et knepp så raaant det...

"neeei nå skjedde d ett eller anna,enten pissa jeg på meg eller så gikk vannet ååå neeei jeg må sove jeg er så trøtt!" skreik jeg og la på tlfen og løp inn på do..hehe

mamma var kjapp med å ringe opp igjen da ja :P

Skrevet

På t-banen... Virkelig en fantastisk opplevelse.. eller.. :)

Skrevet

Det begynte å renne litt mens jeg var på butikken, trodde det bare var utflod siden det var mange uker før termin.

Utpå kvelden fossa det ut i sofan og på do, hodet var ikke festa siden det var så tidlig så jeg ringte ambulanse og fikk beskjed om å sitte eller ligge helt stille til ambulansen kom og de fikk meg på båre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...