Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #26 Skrevet 18. juli 2009 På dassen da jeg skulle ha meg et godt drit. Ble ingen driting, kneip igjen av ren panikk.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 18. juli 2009 #27 Skrevet 18. juli 2009 I all hast til sykehuset, altså i bilen. Sånn ca rett utenfor Østfoldhallen gikk vannet, 10 min senere var han ute. Sånn ca
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #29 Skrevet 18. juli 2009 anonym 19:32 her: de andre gangene ble jeg stukket hull på mens jeg lå på sykehuset.
Mor Løvehjerte Skrevet 18. juli 2009 #30 Skrevet 18. juli 2009 I senga. Våknet en morgen av at det var vått! = )
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #31 Skrevet 18. juli 2009 jeg hadde vært ute å labba på kjøpesenteret i mange timer for å handle inn resten til babyen skulle komme..var 4 dager til termin og jeg hastet IKKE med å få han ut..' jeg kom hjem satt meg på en stol helt utslitt etter all gåinga og snakka med mamma på tlfen(hun ringte hver dag for å høre om det var noe på gang hehe) så reiste jeg meg opp og i det jeg satt meg i sofaen så hørte jeg et knepp så raaant det... "neeei nå skjedde d ett eller anna,enten pissa jeg på meg eller så gikk vannet ååå neeei jeg må sove jeg er så trøtt!" skreik jeg og la på tlfen og løp inn på do..hehe mamma var kjapp med å ringe opp igjen da ja
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #32 Skrevet 18. juli 2009 På t-banen... Virkelig en fantastisk opplevelse.. eller..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #33 Skrevet 18. juli 2009 Det begynte å renne litt mens jeg var på butikken, trodde det bare var utflod siden det var mange uker før termin. Utpå kvelden fossa det ut i sofan og på do, hodet var ikke festa siden det var så tidlig så jeg ringte ambulanse og fikk beskjed om å sitte eller ligge helt stille til ambulansen kom og de fikk meg på båre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå