Gå til innhold

Trenger sårt gravide venneri Tønsberg! Termin februar 2010!


ansjaangell

Anbefalte innlegg

Er det noen som har termin i jan/feb/mars her?? Noen som kunne tenkt seg å ta en kaffe? Er 27 år! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

 

Jeg prøvde og starte en tråd her også, men fikk ikke respons. Kan jo være siden det er sommerferie.

Jeg har termin 19 desember. Hadde håpet det ble satt opp treff i tønsberg, med mange jenter. :)

Vi kan jo holde kontakten litt her inne og se fremover ??

Så kan vi jo treffes etterhvert over en kaffe.

Jeg er foresten 30 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Jeg vil også kalle meg nyinnflytter eller tilbakeflytter til Tønsberg og har termin 27.desember. Høres veldig fint ut med treff etter hvert, så jeg er klart med :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jo bli spennende! Men dere begge er sikkert kjempestore i forhold til meg! :D Gleder meg til man faktisk kan se at jeg er gravid, og ikke bare har spist en massiv middag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heyhey:) har termin i slutten av november, men er ikke altfor lenge siden æ flyttet til vestfold så æ er gjerne med på et treff:) er 20 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er ikke helt med på åssen denne siden funker, har ikke blitt brukt mye hehe, men siden det er flere som har lyst på et treff å æ kunne ihvertfall tenke mæ et treff for kjenner ikke så mange her i området:S er dere med på et treff i begynnelsen av august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med på treff i august, men jeg er fremdeles i jobb, så må bli etter kl 17.. Hvis det kan fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan ta å gå utifra når folk slutter på jobb, for mæ passer dt når som helst egentlig.. men det går fint ann å møtes feks på en cafe senere på ettermiddagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så gøy at det var en liten Tønsberg-gjeng her som prøver å møtes! Jeg har termin allerede 7.oktober, men kan godt tenke meg å møte dere andre hvis det blir et treff=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut for at det kan bli et treff på oss :)

Jeg er ikke hjemme fra ferie før 12 august. Hadde vert kjempe kos om det ble et treff etter dette ?

Kanskje flere melder interesse fremover :)

Gleder meg til å treffe dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ille ment til dere unge gravide, men godt å se at det er noen her på min egen alder også :-)

 

Blir gjerne med på kafè jeg, om jeg ikke er på jobb eller må være hjemme med barn.

 

Har forresten termin 31 desember :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen

Jeg er ferdig med ferie og har begynt å jobbe igjen, men jobber turnus på sykehuset så litt vanskelig å si når det passer for meg. Uansett så har jeg veldig lyst til å møte dere, så hvis det bestemmes en dag og tid så får jeg se om det passer eller ei. Forhåpentligvis møtes vi flere ganger??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ei jente på 25 år som er gravid for første gang, og har termin 18 november. Prøvde å sette opp noen treff, men vi vart ikke så mange. 4 stk føste gangen og to andre gangen. Etter det har de vel ikke vert noen som har prøvd å få i gang noe treff. Hadde vert veldig morro å treffe flere her i Tønsberg. Kjenner ikke så mange her, og det er jo morro å snakke med flere i lik situasjon. Håper dere har plass til en til:-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden det virker som det er endel som kunne tenke seg et bim treff like mye som meg så prøver æ å sette opp et treff neste helj, håper de fleste kan da:D hadde vært fryktelig gøy å få til et treff å bli kjent med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Min kjære er akkurat kommet fra jobb, på fredagen, så jeg tror jeg vil ha lørdagskvelden sammen med han.........

Hadde jo vert kos om vi kunne treffes på ettermiddagen over en kaffe eller noe ??

 

Vet ikke om andre er enige her ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det hadde vært koseligt dt:) er sykemeldt æ, så er ikke så kjempe opptatt hehe:P æ er ivertfall med på et treff på ettermiddagen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,så akkurat nå at dere prøver på et møte ,så jeg blir gjerne me :-) er 28 år å har termin i november . Er også "nyinnflytter" så kjenner nesten ingen her.

Og kaffekopper blir jeg også gjerne me på :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne være med også... er ikke lenge til jeg har termin..men det hadde vært moro å møtt andre gravide mens jeg fortsatt har mage:) men jeg har ikke bil før neste uke da:( samboern klarte å krasje med bilen vår sist uke:S

bor på revetal..så det er litt langt unna uten bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å blitt med, men har aftenvakt på sykehuset på lørdag.

 

idams, hvor jobber du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, koselig med treff da, men lørdag passer ikke for meg. Har ei datter som fyller 1 år til helgen =) Men kommer gjerne på treff en annen dag =) Har termin 2 feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott at det er flere som vil være med på et treff:) men har dere noen bra forslag til cafeèr her i sentrum vi kan møtes på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...